Ik begrijp dus dat je zowel internet als telefonie van Multikabel hebt?
RJ11 en RJ45 lijken heel erg op elkaar. RJ11 is alleen kleiner (4 pins) als RJ45 (8 pins)
Je modem heeft een UTP (RJ45) en een telefoon aansluiting(RJ11). Waarschijnlijk staat de RJ11 (telefoonaansluiting) nu in verbinding met de homevox. En de RJ45 gaat waarschijnlijk nu direct naar de pc.
Ik weet niet over wat voor splitter je het hebt?
Maar eigenlijk moet het zo aangesloten worden:
(coax)Kabel =>Modem (gewoon laten zitten zoals het nu zit)
Modem =RJ45=>Router=>computer
Modem =RJ11=>Homevox=>telefoon(s)?
Dus op je modem zit:
1. Coax kabel aangesloten
2. Netsnoer aangesloten
3. RJ11 connector(telefoonsnoer) aangesloten
4. RJ45 connector op de computer aangesloten
Vergeet ook niet om NA het aansluiten , het modem te resetten!(netstroomstekker eruit, 10 sec ofzo wachten en er weer in)