Z
Zakay
Hallo,
Ik heb nu al een tijd last van dat ik om de 2 dagen ofzo geen websites meer kan bekijken, of dat als hij ze opent, allemaal kruisjes in beeld komen en de opmaak helemaal verkeerd is etc.
Nu heb ik gemerkt dat het dus niet aan internet zelf ligt, want MSN en online spel blijven het gewoon doen. de verbinding (draadloos) is ook uitstekend.
Het probleem wordt meestal wel verholpen met een router reset, maar dat vind ik vervelend om dat elke dag of 2 dagen opnieuw te doen.
Ik heb thuis 3pc's en 1 laptop...
de laptop+ 1 pc zijn draadloos, en die hebben ook het meeste last van,
de andere 2 pc's zijn bedraad aangesloten.
iemand enig idee hoe dit verholpen kan worden ?.. ik heb dit probleem ong een half jaar nu ofzo.. daavoor nooit problemen gehad.
gr,
Zakay
Ik heb nu al een tijd last van dat ik om de 2 dagen ofzo geen websites meer kan bekijken, of dat als hij ze opent, allemaal kruisjes in beeld komen en de opmaak helemaal verkeerd is etc.
Nu heb ik gemerkt dat het dus niet aan internet zelf ligt, want MSN en online spel blijven het gewoon doen. de verbinding (draadloos) is ook uitstekend.
Het probleem wordt meestal wel verholpen met een router reset, maar dat vind ik vervelend om dat elke dag of 2 dagen opnieuw te doen.
Ik heb thuis 3pc's en 1 laptop...
de laptop+ 1 pc zijn draadloos, en die hebben ook het meeste last van,
de andere 2 pc's zijn bedraad aangesloten.
iemand enig idee hoe dit verholpen kan worden ?.. ik heb dit probleem ong een half jaar nu ofzo.. daavoor nooit problemen gehad.
gr,
Zakay