E
eddie02
hallo
Gisteren de tp-link 1043 gekocht een aangesloten, en geïnstalleerd met de bijgeleverde cd.
PC zit er bedraad op en werkt goed. De xtraemer moet ik nog een antenne voor kopen, dat komt dus nog.
Nu heb ik ook een oud laptopje voor m'n dochter (wel met xp) die ik op de router wil hebben.
Nu zie ik op de laptop wel m'n netwerk en die van de buren enzo. Als ik die van de buren aanklik vraagt ie de key, maar bij mijn eigen netwerk kom ik niet zover, de laptop blijft maar hangen bij identificatie.
Nu is dit mijn 1e router en ik kan er eigenlijk niets van terugvinden in de beschrijving...
Iemand een idee wat te doen?
gr Ed
Gisteren de tp-link 1043 gekocht een aangesloten, en geïnstalleerd met de bijgeleverde cd.
PC zit er bedraad op en werkt goed. De xtraemer moet ik nog een antenne voor kopen, dat komt dus nog.
Nu heb ik ook een oud laptopje voor m'n dochter (wel met xp) die ik op de router wil hebben.
Nu zie ik op de laptop wel m'n netwerk en die van de buren enzo. Als ik die van de buren aanklik vraagt ie de key, maar bij mijn eigen netwerk kom ik niet zover, de laptop blijft maar hangen bij identificatie.
Nu is dit mijn 1e router en ik kan er eigenlijk niets van terugvinden in de beschrijving...
Iemand een idee wat te doen?

gr Ed

