E
emmieslim
Ik had nog een oude Router liggen van Sitecom. Deze heb ik achter de Horizon geplaatst, zodat ik in de slaapkamer ook een goede wifi verbinding heb. Dit werkte perfect.
Enige was dat ik als ik in de slaapkamer was moest overschakelen op een ander Wifi netwerk. Dit vind ik geen probleem. Alleen valt mijn internet nu ongeveer 10x per dag uit.
Dan moet ik de HB uitzeten en weer aan en dan heb ik weer internet.
Kan iemand in Jip en Janneke taal uitleggen wat ik hier verkeerd heb gedaan. Heb nu mijn Router weer losgekoppeld, omdat dit geen doen is, maar zou het graag weer terug willen zetten, want een film streamen naar mn android toestel ging perfect.
Wie maakt me blij.
P.S ik heb iets zitten lezen over dat je er ook 1 netwerk van zou kunnen maken en je dus helemaal niet hoef over te schakelen op een ander netwerk, maar dit was echt een beetje te hoog gegrepen voor me.
Ik hoop dus op een makkelijk antwoord.
Enige was dat ik als ik in de slaapkamer was moest overschakelen op een ander Wifi netwerk. Dit vind ik geen probleem. Alleen valt mijn internet nu ongeveer 10x per dag uit.
Dan moet ik de HB uitzeten en weer aan en dan heb ik weer internet.Kan iemand in Jip en Janneke taal uitleggen wat ik hier verkeerd heb gedaan. Heb nu mijn Router weer losgekoppeld, omdat dit geen doen is, maar zou het graag weer terug willen zetten, want een film streamen naar mn android toestel ging perfect.
Wie maakt me blij.
P.S ik heb iets zitten lezen over dat je er ook 1 netwerk van zou kunnen maken en je dus helemaal niet hoef over te schakelen op een ander netwerk, maar dit was echt een beetje te hoog gegrepen voor me.
Ik hoop dus op een makkelijk antwoord.
