C
chelloinarnhem
Als wij de mediabox op standby zetten dan verschijnt na verloop van tijd ipv het groen/gele licht het rode licht.
Dit geeft aan dat de verbinding met de mediabox is verbroken.
Als wij hem aan willen zetten dan komen wij steeds in het eerste menu terecht, lopen er 4 balken en duurt het een tijd voordat hij weer aangaat.
UPC is vandaag hier geweest, heeft de mediabox geswapt. Maar het probleem zit er nog net zo in.
Kabels, signaal enz. alles is gecontroleerd door UPC en meer dan goed bevonden.
Na de swap heb ik opeens eerst Nederland 1, dan Nederland 1 HD, Nederland 2 Nederland 2HD. rnx.
De klantenservice komt er nu niet meer uit, nu is er weer een monteur geplant.
Iemand ooit dit probleem ook gehad en wat was toen de oplossing?
Dit geeft aan dat de verbinding met de mediabox is verbroken.
Als wij hem aan willen zetten dan komen wij steeds in het eerste menu terecht, lopen er 4 balken en duurt het een tijd voordat hij weer aangaat.
UPC is vandaag hier geweest, heeft de mediabox geswapt. Maar het probleem zit er nog net zo in.
Kabels, signaal enz. alles is gecontroleerd door UPC en meer dan goed bevonden.
Na de swap heb ik opeens eerst Nederland 1, dan Nederland 1 HD, Nederland 2 Nederland 2HD. rnx.
De klantenservice komt er nu niet meer uit, nu is er weer een monteur geplant.
Iemand ooit dit probleem ook gehad en wat was toen de oplossing?