R
richard_
Omdat mijn schoonmoeder een slechte wifi ontvangst heeft, heeft Ziggo paar weken geleden een extra wifi-punt geplaatst. Dat loste het probleem niet op, dus gaat het wifi-punt retour. Omdat ik 500m van een Ziggo winkel woon, denkt een normaal denkend mens dat aflevering daar de gemakkelijkste en goedkoopste manier is van terugbezorging.
Bij Ziggo niet. Pakket wordt door de medewerker niet geaccepteerd. Ik moet bellen naar de helpdesk. Daar krijg ik te horen dat Ziggo een lege doos naar mijn schoonmoeder zal sturen. Daarin moet het wifi-punt worden verpakt en via Post NL worden teruggestuurd.
Want stel je voor dat het makkelijk zou kunnen!
Bij Ziggo niet. Pakket wordt door de medewerker niet geaccepteerd. Ik moet bellen naar de helpdesk. Daar krijg ik te horen dat Ziggo een lege doos naar mijn schoonmoeder zal sturen. Daarin moet het wifi-punt worden verpakt en via Post NL worden teruggestuurd.
Want stel je voor dat het makkelijk zou kunnen!
