D
DPC
Van de week een nieuw modem/router opgestuurd gekregen ter vervanging van de oude. deels omdat ik over gestapt ben van 50 naar 120 Mb, deels omdat ik een modem bet bridge functionaliteit wil.
Netjes het hele pakket thuis afgeleverd gekregen met een extra doos om het oude modem (de Thomson) terug te sturen. Echter, hier moet een retourticket op geplakt worden en deze heb ik er niet bij gekregen. Wordt deze nog nagezonden of is er wat fout gegaan? Moet ik deze nog aanvragen? Iemand hier ervaring mee?
Netjes het hele pakket thuis afgeleverd gekregen met een extra doos om het oude modem (de Thomson) terug te sturen. Echter, hier moet een retourticket op geplakt worden en deze heb ik er niet bij gekregen. Wordt deze nog nagezonden of is er wat fout gegaan? Moet ik deze nog aanvragen? Iemand hier ervaring mee?
