3
330d
Ik ben sindskort overgestapt naar de alles in 1 pakket, hiervoor moet ik mijn oude app. terugsturen. UPC heeft ook retourboxen gestuurd, echter heeft mijn moeder ze waarschijnlijk weggegooid tijdens opruimen.
Nu heb ik nog 2 oude retourboxen liggen, die een tijd geleden verkeerd waren opgestuurd. Kan ik deze gewoon gebruiken? Kan iemand mij het adres geven waar deze terug moeten, voor geval dat deze ondertussen is gewijzigd. En ik moet de Arris modem en de decoder terugsturen, mag dit ook alleen 'kaal' of moeten alle kabels en splitters etc bijgestopt worden?
Nu heb ik nog 2 oude retourboxen liggen, die een tijd geleden verkeerd waren opgestuurd. Kan ik deze gewoon gebruiken? Kan iemand mij het adres geven waar deze terug moeten, voor geval dat deze ondertussen is gewijzigd. En ik moet de Arris modem en de decoder terugsturen, mag dit ook alleen 'kaal' of moeten alle kabels en splitters etc bijgestopt worden?
),