• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Retour adres van modems

  • Onderwerp starter Onderwerp starter 330d
  • Startdatum Startdatum
3

330d

Ik ben sindskort overgestapt naar de alles in 1 pakket, hiervoor moet ik mijn oude app. terugsturen. UPC heeft ook retourboxen gestuurd, echter heeft mijn moeder ze waarschijnlijk weggegooid tijdens opruimen.
Nu heb ik nog 2 oude retourboxen liggen, die een tijd geleden verkeerd waren opgestuurd. Kan ik deze gewoon gebruiken? Kan iemand mij het adres geven waar deze terug moeten, voor geval dat deze ondertussen is gewijzigd. En ik moet de Arris modem en de decoder terugsturen, mag dit ook alleen 'kaal' of moeten alle kabels en splitters etc bijgestopt worden?
 
Beste 330d (lekkere BMW motor, maar toch liever die tweede turbo erbij ;)),

Het adres is momenteel:

TDG/UPC
Antwoordnummer 1000
6600 VK Wijchen

Ik moet zelf nog een Mediabox retour sturen.
Grappig, kreeg een herinneringsbrief dat ik deze nog had en of ik die terug wilde sturen. Nog geen 5 dagen later een excuusbrief van UPC dat die brief niet voor mij was. Om problemen te voorkomen toch maar retour sturen.
 
En ik moet de Arris modem en de decoder terugsturen, mag dit ook alleen 'kaal' of moeten alle kabels en splitters etc bijgestopt worden?

Kabels en splitters hoeven niet te worden meegestuurd. Wel de voeding(en) natuurlijk als er sprake is van een externe voeding.
 
Thanks guys, vanavond even kijken of t Wijchen is op de oude doos



@Brammetjee
De 330d heb ik jaren geleden al gekocht, heb overal deze als nick, dus maar gewoon verder gebruiken. :'(
Enne, die 2e turbo idd lekker, maar ik hou niet van automaten
 
Terug
Bovenaan