• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Resultaat trace route

  • Onderwerp starter Onderwerp starter TCB
  • Startdatum Startdatum
T

TCB

Ik moest van de HD een trace route doen op chello.nl en telegraaf.nl. Onderstaan de resultaten. Ik heb hier geen bal verstand van. Zegt iemand dit iets (is dit goed of slecht). Ik heb een beroerde downloadsnelheid met classic (45 kB/sec).

:\>tracert www.chello.nl

Bezig met het traceren van de route naar www.chello.nl [213.46.242.72]
via maximaal 30 hops:

1 1 ms 1 ms 1 ms 192.168.2.1
2 10 ms 11 ms 10 ms 10.81.0.1
3 13 ms 15 ms 17 ms Gig6-0.hv00rt01.brain.upc.nl [212.142.19.65]
4 12 ms 12 ms 13 ms 213.46.183.105
5 15 ms 14 ms 16 ms nl-ams03a-rc1-vl-4.dc.aorta.net [213.46.161.66]

6 17 ms 14 ms 12 ms www.chello.nl [213.46.242.72]

De trace is voltooid.

C:\>tracert www.telegraaf.nl

Bezig met het traceren van de route naar www.telegraaf.nl [217.196.32.16]
via maximaal 30 hops:

1 1 ms 1 ms 1 ms 192.168.2.1
2 8 ms 11 ms 12 ms 10.81.0.1
3 19 ms 16 ms 17 ms Gig6-0.hv00rt02.brain.upc.nl [212.142.19.97]
4 15 ms 17 ms 29 ms 213.46.183.89
5 17 ms 18 ms 19 ms 213.46.183.5
6 17 ms 14 ms 18 ms 213.46.183.81
7 18 ms 19 ms 34 ms upc.e600-1.ams1.true.nl [213.193.213.25]
8 24 ms 21 ms 20 ms to-true.tc2.core.telegraaf.net [213.193.243.10]

9 23 ms 23 ms 17 ms to-sara.br.core.telegraaf.net [217.196.40.70]
10 18 ms 16 ms 16 ms www.telegraaf.nl [217.196.32.16]

De trace is voltooid.

C:\>
 
Inderdaad, ziet er prima uit.
Waar haal je die 45kb/s ? Getest op test.net.upc.nl ?
 
Ik heb inderdaad getest op test.upc.nl en verder via o.a. speedtest.nl. Kunnen ze bij Chello bijv. iets "knijpen". Van de een op de andere dag is ie supertraag.
 
Het is hier al lang traag en ik zal ook eens enige traceroutes uitvoeren.

Nu even offtopic: TCB, staat dat voor Taking Care of Business? Als je weet wat ik bedoel dan begrijp je ook '69 -'77.

Ontopic: Ik haal wel de volle mep op test.upc.net. Maar alle anderen falen. En ik heb er nog al eens een paar die ik gebruik, dat steekt niet nauw.

Het werd, toen ik een aantal weken geleden belde zelfs erkend door de HD. Niet dat het hielp maar de medewerker die ik sprak begreep tenminste het probleem en zeverde niet over firewalls, virussen, virusscanners, routers en andere &&^%^$^praat.
 
Tonne2004 zei:
Het is hier al lang traag en ik zal ook eens enige traceroutes uitvoeren.

Nu even offtopic: TCB, staat dat voor Taking Care of Business? Als je weet wat ik bedoel dan begrijp je ook '69 -'77.

Ontopic: Ik haal wel de volle mep op test.upc.net. Maar alle anderen falen. En ik heb er nog al eens een paar die ik gebruik, dat steekt niet nauw.

Het werd, toen ik een aantal weken geleden belde zelfs erkend door de HD. Niet dat het hielp maar de medewerker die ik sprak begreep tenminste het probleem en zeverde niet over firewalls, virussen, virusscanners, routers en andere &&^%^$^praat.

Klopt helemaal wat je zeg want BINNENIN het netwerk van UPC is alles goed alleen het naar buiten brengen werkt niet stuur/ontvang maar eens iets vai MSN ofzo van 40 a 50 MB van een andere Chello gebruiker en je zal zien supersnel,echter vanaf iedere andere provider is het bal...UPC heeft hier 3 mnd over gedaan om hier achter te komen net een mail van Coax gehad dat ze nu echt bezig zijn.
 
Zo Wolter,

Nou dat klinkt in elk geval weer een beetje positief. Alleen zo jammer dat zoiets zo laat wordt erkend.
Toch, op de netwerkstatuspagina staat niets. Ik heb overigens nog geen mail van COAX gekregen dat ze er mee bezig zijn. Maar ik denk dat dat ook niet nodig is. Ik weet het nu tenminste. Op zo'n moment is het maar goed dat er een vereniging als COAX bestaat en ook zo accuraat mogelijk reageert.

Nu maar hopen dat er echt snel iets aan wordt gedaan.
 
We zullen moeten afwachten heb trouwens aan Coax.nl gevraagd te bemiddelen als alles opgelost is dat voor mensen die gewoon hebben doorbetaald ze geld terug krijgen voor diegene(net als ik) gewoon het bedrag hebben laten openstaan vanaf de heftige storing dat ze die gereduceerd krijgen ik doe me best voor jullie ,ik begrijp dat dit niet alleen een probleem bij mij is maar met mij zijn er vele anderen wel verstandig is het op op www.coax.nl even het feedbackformulier in te vullen.

Groetjes
 
Toen met die storing in Haarlem, heb ik 12dagen geld terug gekregen :angel: :6 terweil het maar 6dagen duurde de storing.
 
Terug
Bovenaan