• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Restitutie is beloofd, maar komt niet.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter juggalo
  • Startdatum Startdatum
J

juggalo

Hallo allemaal

weet niet of ik hier wel mijn berichtje moet plaatsen , maar afijn we zien het wel.

Mijn probleem is de volgende
Ik heb sinds eind april een abo van 120 mb internet met tv royaal incl. het sportpakket met de voetbalzenders en gratis telefonie.

eind april 2009 is dit aangelegd ik heb tot zo een 2 maanden geleden alleen maar problemen gehad tv blokkerig beeld en niet zo een beetje ook , tel. modem constant offline en internet idem.
na 12 monteurs versleten te hebben en 2 buiten monteurs [volgens upc retour signaal] kwamen ze er achter dat ik een kabelbreuk buiten bij een afvoer aan de straat had , dit is nu gerepareerd en alles werkt nu eindelijk na zo een 2 maanden naar behoren.

maar nu het volgende ik heb wel 5 maanden betaald en hier geen gebruik van kunnen maken van deze diensten toch ongeveer 150 euro p/m , 2x hebben ze me laten zitten en is er geen monteur op de afgesproken datum geweest dit geintje heeft mij ook nog eens 2 vakantie dagen gekost dan nog eens daarbij opgeteld de talloze keren met je mobieltje bellen naar de helpdesk.

Door de tel. is mij al een aantal keren restitutie beloofd en ik zou een maand gratis mijn producten krijgen maar je raad het al tot op heden niets.

Mijn geduld begint al aardig op te raken en overweeg juridische stappen te ondernemen.
 
Ik denk dat voor jou de tijd rijp is eens contact te leggen met de leden van UPC Webcare.

https://ziggoforum.nl/topics/17317/

Ik weet zeker dat zij je probleem op kunnen lossen. Let er wel bij voorbaat op dat UPC nooit belkosten vergoedt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ga daar eens ff kijken of ze daar wat kunnen doen voor me bedankt voor je advies , het enige wat ik vraag is gewoon dat ze me schadeloos stellen voor het aantal maanden waar ik geen gebruik heb kunnen maken van de upc diensten.
lijkt mij wel zo fatsoenlijk.

bedankt voor je advies
 
Nou heb er een mail uitgegooid nu maar hopen dat er wat mee gedaan gaat worden.
ik zou zeggen word vervolgd

grtjs
 
Je krijgt een creditering van al je gemiste dagen. Dat zit in de garantieregeling.

Blokkerig beeld valt daar niet in. Wel uitval van de gehele dienst.

Als jij dus 1week lang geen telf,internet en digi TV ontvangt krijg je:

7dagen dtv: 7eu
7dagen telf: 7eu
7dagen int: 21eu

totaal 35eu voor 1 week uitval van al je diensten.

boven de 70eu maandelijkse kosten van internet krijg je namelijk 3eu per dag terug. Zie garantieregeling op de upc website voor meer info :)
 
Hallo ben ikke weer

Nou kreeg plots een belletje van een medewerker van upc [wassily meen ik] deze had mijn mail in behandeling genomen.
Vertelde me dat hij deze zaak had bekeken en vond dat ik daadwerkelijk ook recht erop had , er is mij een bepaald bedrag toegezegd waar ik mij in kan vinden en dat dit bedrag terstond word uitgekeerd.
Dussssss we wachten het nog even af , wederom word vervolgd.

ps voor iedereen een prettige kerst
 
Terug
Bovenaan