J
juggalo
Hallo allemaal
weet niet of ik hier wel mijn berichtje moet plaatsen , maar afijn we zien het wel.
Mijn probleem is de volgende
Ik heb sinds eind april een abo van 120 mb internet met tv royaal incl. het sportpakket met de voetbalzenders en gratis telefonie.
eind april 2009 is dit aangelegd ik heb tot zo een 2 maanden geleden alleen maar problemen gehad tv blokkerig beeld en niet zo een beetje ook , tel. modem constant offline en internet idem.
na 12 monteurs versleten te hebben en 2 buiten monteurs [volgens upc retour signaal] kwamen ze er achter dat ik een kabelbreuk buiten bij een afvoer aan de straat had , dit is nu gerepareerd en alles werkt nu eindelijk na zo een 2 maanden naar behoren.
maar nu het volgende ik heb wel 5 maanden betaald en hier geen gebruik van kunnen maken van deze diensten toch ongeveer 150 euro p/m , 2x hebben ze me laten zitten en is er geen monteur op de afgesproken datum geweest dit geintje heeft mij ook nog eens 2 vakantie dagen gekost dan nog eens daarbij opgeteld de talloze keren met je mobieltje bellen naar de helpdesk.
Door de tel. is mij al een aantal keren restitutie beloofd en ik zou een maand gratis mijn producten krijgen maar je raad het al tot op heden niets.
Mijn geduld begint al aardig op te raken en overweeg juridische stappen te ondernemen.
weet niet of ik hier wel mijn berichtje moet plaatsen , maar afijn we zien het wel.
Mijn probleem is de volgende
Ik heb sinds eind april een abo van 120 mb internet met tv royaal incl. het sportpakket met de voetbalzenders en gratis telefonie.
eind april 2009 is dit aangelegd ik heb tot zo een 2 maanden geleden alleen maar problemen gehad tv blokkerig beeld en niet zo een beetje ook , tel. modem constant offline en internet idem.
na 12 monteurs versleten te hebben en 2 buiten monteurs [volgens upc retour signaal] kwamen ze er achter dat ik een kabelbreuk buiten bij een afvoer aan de straat had , dit is nu gerepareerd en alles werkt nu eindelijk na zo een 2 maanden naar behoren.
maar nu het volgende ik heb wel 5 maanden betaald en hier geen gebruik van kunnen maken van deze diensten toch ongeveer 150 euro p/m , 2x hebben ze me laten zitten en is er geen monteur op de afgesproken datum geweest dit geintje heeft mij ook nog eens 2 vakantie dagen gekost dan nog eens daarbij opgeteld de talloze keren met je mobieltje bellen naar de helpdesk.
Door de tel. is mij al een aantal keren restitutie beloofd en ik zou een maand gratis mijn producten krijgen maar je raad het al tot op heden niets.
Mijn geduld begint al aardig op te raken en overweeg juridische stappen te ondernemen.
