S
sidewinder
Hoi allemaal,
Weet niet of er mensen zijn die ook last hebben van het resoneren van de behuizing van de philips HD-DVR. Ik vind dit zelf zeer iritant bij films kijken met de home cinema aan hij doet dit zelfs als hij uit staat. Koeler is namelijk niet kapot maar zorgd voor het resoneren naar de behuizing van de philips. Soms moet ik er naartoe lopen om even een vinger op de behuizing te leggen of even te drukken om het weg te krijgen.
Soms lijkt het ook wel of de philips slecht in te schakelen is, lijkt wel of hij uit de winterslaap gehaald moet worden.
Zijn er mensen die dit ook ondervinden en wat doet upc hier aan? Want ik denk dat ik ze morgen maar even ga bellen.
Weet niet of er mensen zijn die ook last hebben van het resoneren van de behuizing van de philips HD-DVR. Ik vind dit zelf zeer iritant bij films kijken met de home cinema aan hij doet dit zelfs als hij uit staat. Koeler is namelijk niet kapot maar zorgd voor het resoneren naar de behuizing van de philips. Soms moet ik er naartoe lopen om even een vinger op de behuizing te leggen of even te drukken om het weg te krijgen.
Soms lijkt het ook wel of de philips slecht in te schakelen is, lijkt wel of hij uit de winterslaap gehaald moet worden.
Zijn er mensen die dit ook ondervinden en wat doet upc hier aan? Want ik denk dat ik ze morgen maar even ga bellen.
