• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Resoneren behuizing philips HD-DVR

  • Onderwerp starter Onderwerp starter sidewinder
  • Startdatum Startdatum
S

sidewinder

Hoi allemaal,

Weet niet of er mensen zijn die ook last hebben van het resoneren van de behuizing van de philips HD-DVR. Ik vind dit zelf zeer iritant bij films kijken met de home cinema aan hij doet dit zelfs als hij uit staat. Koeler is namelijk niet kapot maar zorgd voor het resoneren naar de behuizing van de philips. Soms moet ik er naartoe lopen om even een vinger op de behuizing te leggen of even te drukken om het weg te krijgen.

Soms lijkt het ook wel of de philips slecht in te schakelen is, lijkt wel of hij uit de winterslaap gehaald moet worden.

Zijn er mensen die dit ook ondervinden en wat doet upc hier aan? Want ik denk dat ik ze morgen maar even ga bellen.
 
Heb ik hier ook last van. Ik heb het opgelost door 'm op 4 rubberen doppen te zetten die ik hier nog had liggen.
Hierdoor heb ik geen last meer van die irritantie resonantie van de behuizing.
 
René [Mr. Jinx] zei:
Heb ik hier ook last van. Ik heb het opgelost door 'm op 4 rubberen doppen te zetten die ik hier nog had liggen.
Hierdoor heb ik geen last meer van die irritantie resonantie van de behuizing.
Ja, dat had ik dus ook al geprobeerd maar hielp wel iets maar nog steeds te weinig. Het resoneren komt van de bovenkant van de behuizing als ik er een vinger op leg is het weg.

Tja, weet ook niet of het helpt aan upc een andere te vragen aangezien er meedere zijn die er last van hebben en zelf mag je ook niks aan de behuizing doen.
 
Terug
Bovenaan