- Berichten
- 17
Vandaag de Horizon box binnen gekregen en aan de hand van het forum geprobeerd om e box aan mijn bestaande netwerk te koppelen.
Helaas niet gelukt.....
Nu wil ik eigenlijk de LAN instellngen van de box weer terug zetten/hebben, maar je hebt het vast al door.... Ik kom met geen mogelijkheid meer op de webinterface.
Het LAN adres 192.168.192.1 had ik aangepast naar een waarde die in mijn netwerk zou passen. De webinterface is met mogelijkheid te benaderen op beide adressen.
Ook als ik een kabel aansluit op de laptop en WiFi op de laptop uitschakel krijg ik geen toegang tot de webinterface.
Hoe kan ik de LAN instelling weer op de originele waardes krijgen? Fabrieksinstellingen resets en harde resets hebben niet geholpen. De vriendelijke juffrouw van de helpdesk had al helemaal geen idee wat ik precies wou en zou al een monteur sturen.
Wie kan mij helpen.
Helaas niet gelukt.....

Nu wil ik eigenlijk de LAN instellngen van de box weer terug zetten/hebben, maar je hebt het vast al door.... Ik kom met geen mogelijkheid meer op de webinterface.
Het LAN adres 192.168.192.1 had ik aangepast naar een waarde die in mijn netwerk zou passen. De webinterface is met mogelijkheid te benaderen op beide adressen.
Ook als ik een kabel aansluit op de laptop en WiFi op de laptop uitschakel krijg ik geen toegang tot de webinterface.
Hoe kan ik de LAN instelling weer op de originele waardes krijgen? Fabrieksinstellingen resets en harde resets hebben niet geholpen. De vriendelijke juffrouw van de helpdesk had al helemaal geen idee wat ik precies wou en zou al een monteur sturen.
Wie kan mij helpen.

