Reply van Chello

Status
Niet open voor verdere reacties.

dipstaart

Forum Gebruiker
Berichten
286
Ik mail vanmorge chello, omdat ik na een paar weken wéér last heb van een continue uitvallende verbinding met het internet waarna deze na enkele seconden weer gewoon werkt....maar na enkele minuten weer precies hetzelfde gebeurt. Ik vroeg in die mail wat dat toch elke keer is.

anderhalf uur later (heeeel netjes) krijg ik als antwoordt dat ik mijn modem enkele keren per dag moet testen via hun testserver en deze resultaten dan aan hun toe moet sturen.

Wat heeft de downloadsnelheid en uploadsnelheid er in godsnaam mee te maken dat mijn verbinding steeds verbreekt :-\ Het is toch raar dat ik er eerst een paar weken last van heb....dan er een maandje geen last van heb en dat het nu weer gebeurt ::)

What the hell is going on her ???
 
Topicstarter
Topicstarter
D

dipstaart

Forum Gebruiker
Berichten
286
Lijkt me hoogst onwaarschijnlijk maar ik zal voor de zekerheid eens een scan uitvoeren.
 

Jorn

Forum Gebruiker
Berichten
25
Ik heb de laatste tijd hetzelfde probleem ondervonden. Heel irritant. Het is eigenlijk begonnen toen Chello ongeveer 3-4 weken geleden een probleem heeft gehad met hun DHCP server geloof ik. Misschien nog steeds een beetje buggy...

Het is in ieder geval geen virus dat kan ik je wel zeggen.
 
P

-=Pinky=-

hmmm heb since 2 dagen ook hetzelfde probleem, continue uitvallen en dan weer reconnecten, hmmm belde op maar die gast had niets boeinds te melden en op het moment is het te druk bij de helpdesk moets op een andere tijdstip terug bellen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan