• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Replay tv weer bagger

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 6805
  • Startdatum Startdatum
D

Deleted member 6805

Vanavond weer is veel storing bij replay tv. Beeld haperd of replay valt gewoon weer is weg. Heb een horizon box en bij menu diagonistiek klopt alles. Dit verschijnsel van haperende replay gebeurd teveel. Zijn er meer mensen die hier last van hebben. Op een of andere manier lijkt me dat het systeem niet altijd stabiel is. Met regelmatig bedoel ik 1 tot 2 keer per maand.
 
Yep, ik had het gisteravond ook. Eerst hikkende audio & video en daarna viel hij helemaal terug naar de EPG. Hij onthield wel waar ik gebleven was, maar verder gaan werkte helemaal niet.
 
Ja wilde Pauw Terugkijken om 24.00 u maar na enkele minuten klapte hij er uit. Ook al een paar avonden wil ik het 22.00u journaal bekijken vanaf het begin maar dat geeft de box ook na een paar minuten al weer op.
Vreemd is: op mijn ipad werk alles wel naar behoren.
 
Ik heb nu 2 programma's met replay zitten kijken. En dit gaat zonder problemen goed.:)
 
Ja, hier op 3032 XD ook eergisteren. Halverwege het kijken klapte replay eruit. Weer terug naar het begin maar tijdens het vooruit 'spoelen' klapte replay er weer uit. Opgegeven. Probeer het later wel weer.
 
replay-tv gaat over het algemeen goed, maar "afspelen-vanaf-het-begin" hapert nog wel eens.... hetzelfde programma kan je enige tijd na afloop wel zonder problemen via replay tv bekijken...
erg jammer dat de functie "afspelen-vanaf-het-begin" al enige tijd zo slecht werkt, werkte daarvoor lange tijd probleemloos.
 
Hier ook bagger. Bij ons ( postcode 1506) is er vorige week onderhoud gepleegd. Daarna was het weer huilen met de pet op. Blokjes op diverse zenders, niet of slecht werkende replay. Wat me nog het meest irriteert is dat mijn Pace HD box, die ik als 2e box heb, het voorheen prima deed. On demand, radio etc ging allemaal prima. Na de onderhoudswerkzaamheden is het ook slecht op deze box. Dit naast de problemen op de horizon, maar daar kijk al niet eens meer van op. En ja, ik heb een prima signaal, prima verbinding en hoog kwalitatieve kabels. Dus daar ligt het niet aan....
 
Zender info is helemaal bagger kijk kanaal 18 nat g tv gids kopt al tijdje niets meer van ziggo verhoogd prijzen voor minder service
Kunt niet eens meer goed opnemen replay tv bagger stottert wegvallen
 
Terug
Bovenaan