D
Deleted member 6805
Vanavond weer is veel storing bij replay tv. Beeld haperd of replay valt gewoon weer is weg. Heb een horizon box en bij menu diagonistiek klopt alles. Dit verschijnsel van haperende replay gebeurd teveel. Zijn er meer mensen die hier last van hebben. Op een of andere manier lijkt me dat het systeem niet altijd stabiel is. Met regelmatig bedoel ik 1 tot 2 keer per maand.
