• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Replay TV kunnen uitzetten voor zenders waarbij niet gespoeld kan worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
697
Ik vraag mij sowiezo al af welke $#$%#$% randebiel dit bedacht heeft, dit kon nota bene zelfs met de videorecorder gewoon. En ben dan ook niet van plan deze belachelijke beperking te acsepteren.
Graag zou ik zien dat bij Replay TV voor zenders waarbij niet gespoelt kan worden Replay TV geheel kan worden uitgeschakeld. Zonder spoelen geen Replay TV voor mij.
Alvast bedankt!
 
Wat een onzin weer.
Je kan er zelf voor kiezen voor deze zenders niet te gebruiken.
Degene die dit bedacht heeft was in ieder geval niet van Ziggo maar de commerciële omroepen RTL en SBS wilde dit in tegenstelling met FOX waar je wel kunt doorspeolen
Ik ben er in elk geval wel blij mee want als een opname om een of andere reden mis gaat is er in elk geval nog een manier om dit te bekijken.

Replay is er maar een verplichting om te gebruiken zie ik niet
 
Laatst bewerkt:
Ik kom er pas achter als ik een programma opstart, vooraf werdt het helaas niet vermeld.
Als ik het vooraf had geweten had ik niet gestart. Via RTL-XL kan trouwens wel worden gespoelt al kan daar weer niet alles worden bekeken.
 
Snap je cornelis, maar ik vind dat danny zeker een punt heeft, schakel maar lekker uit voor dat waarvoor het toch zinloos is.
 
Nou daar ben ik het niet mee eens zoal ik al zei je hoeft het niet te gebruiken het mag of je het wel of niet wil gebruiken is eigen keuze en als Ziggo het uitschakelt heb ik die keuze niet en zelf uitschakelen heeft weinig nut als je het toch niet gebruikt.
Het is net als met on demand daar heb je de mogelijkheid een film te huren maar ook dat hoeft niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: C0re
Klopt, maar als ik naar (mijn) praktijk kijk, dan is het heel uiitzonderlijk wil ik zonder doorspoelen een Rtl4 (journaal, wat anders?) replayen.
 
Natuurlijk kun je niet vooruit spoelen want dan spoel je over de reclame heen. En dan kom je aan Ziggo's verdienmodel.
 
Om die reden neem ik altijd programma's van RTL en SBS van te voren op, want dan kan je de opname wel door de reclameblokken spoelen. Ik snap dan ook niet dat danny53 zich hierover zo druk maakt. Zoals een aantal forumleden al terecht naar voren bracht, gaat het hier om een begrijpelijke policy van RTL en SBS om reclameblokken niet te omzeilen met doorspoelen, waaraan Ziggo zich maar netjes heeft te houden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan