T
tazz_man1
ik heb een WNR3500V2 router en gebruik draadloos internet.
omdat ik door de constructie van mij nieuwbouwhuis op de eerste verdieping slechte verbindig heb en op de 2e verdieping helemaal geen signaal , heb ik een FRITZ!WLAN repeater 300E aangeschaft.
het lukt alleen niet om via de repeater het internet op te gaan
ik zie in de netwerken zowel de router als de repeater, maar als ik connect met de repeater heb ik geen internet
de router en repeater hebben hetzelfde SSID alleen staat er bij de repeater geen WPS en het heeft een ander mac-adres
wat moet ik doen om de repeater te kunnen gebruiken ??
omdat ik door de constructie van mij nieuwbouwhuis op de eerste verdieping slechte verbindig heb en op de 2e verdieping helemaal geen signaal , heb ik een FRITZ!WLAN repeater 300E aangeschaft.
het lukt alleen niet om via de repeater het internet op te gaan
ik zie in de netwerken zowel de router als de repeater, maar als ik connect met de repeater heb ik geen internet
de router en repeater hebben hetzelfde SSID alleen staat er bij de repeater geen WPS en het heeft een ander mac-adres
wat moet ik doen om de repeater te kunnen gebruiken ??