• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

repeater aansluiten

  • Onderwerp starter Onderwerp starter tazz_man1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
T

tazz_man1

ik heb een WNR3500V2 router en gebruik draadloos internet.
omdat ik door de constructie van mij nieuwbouwhuis op de eerste verdieping slechte verbindig heb en op de 2e verdieping helemaal geen signaal , heb ik een FRITZ!WLAN repeater 300E aangeschaft.

het lukt alleen niet om via de repeater het internet op te gaan

ik zie in de netwerken zowel de router als de repeater, maar als ik connect met de repeater heb ik geen internet
de router en repeater hebben hetzelfde SSID alleen staat er bij de repeater geen WPS en het heeft een ander mac-adres

wat moet ik doen om de repeater te kunnen gebruiken ??
 
Zelf heb ik een Sitecom 300N repeater. Die moet je uitdrukkelijk een ander SSID geven dan het oorspronkelijke netwerk. Verder had ik zelf problemen doordat ik de repeater op een ander kanaal dan de router liet werken en ten slotte heb ik de snelheid van de repeater beperkt tot B+G. Nu werkt alles als een zonnetje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan