René
Moderator
- Berichten
- 10.059
- Internet
- Plinq
"Deze verhoging geldt voor alle klanten die nu een internetsnelheid van 120/12 Mbit/s hebben. Klanten bij wie de snelheid wordt verhoogd, ontvangen hierover vóór april bericht van Ziggo.", aldus Anne-Ziggo van Webcare.
De upgrade wordt zoals gewoonlijk automatisch doorgevoerd. Het is dus niet nodig om je kabelmodem te herstarten, alhoewel dat in sommige gevallen het proces wel kan versnellen. De aanpassing zal gedurende de dag gefaseerd worden uitgerold.
Ben jij al omgezet?
Laat het weten in het topic Snelheids verhoging complete pakket van 120 naar 150mbit/s.
Laatst bewerkt door een moderator: