• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Rembrandt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
676
Op het testnetwerk bij Casema is Radio Rembrandt stil..en via het normale netwerk zou de zender al verdwenen zijn uit de zenderlijst. ook bij @home zou de zender pleitte zijn. Goed gecommuniceerd weer door de firma Ziggo?

Weet iemand meer?

Herman
 
De stream werkt hier prima...maar denk dat Rembrandt niet via een internetstream wordt aangeleverd
 
Toch maar even een mailtje aan gewaagd omdat ik graag wil weten als er stiekum wat verdwijnt wat de reden is.
Probleem zit bij Rembrandt die een extra investering moet doen om het signaal te herstellen.
Daar is men volop mee bezig en ze hopen binnenkort alles weer rond te hebben , Tot zover de reactie van Radio Rembrandt.
Casema/Ziggo laat vanmiddag een ander geluid horen , want de zender zou verwijderd zijn omdat er te weinig luisteraars:eek: zouden zijn en er is geen uitzicht op dat de zender op korte termijn weer terug keert .
Vraag mezelf wel af hoe ze de aantallen luisteraars meten.
Al met al lijkt het erop dat het om het financiele plaatje gaat
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dank voor het navragen. Wel slordig dat deze zender zomaar verwijdert wordt zonder dat hierover iets richting de klanten wordt gecommuniceerd. Maar goed..dat zal wel de Ziggo-methode zijn/worden (oftewel prolongeer het beleid van Casema :) ..

Na 227 dus het volgende slachtoffer. Wordt nog een leeg lijstje op de radio als het zo doorgaat....

Groet

H
 
Volgens mij is Radio Rembrandt stilletjes weer teruggekeerd in het digitale pakket van Ziggo op kanaal 865...ik hoor weer geluid iig ;)
 
Volgens mij is Radio Rembrandt stilletjes weer teruggekeerd in het digitale pakket van Ziggo op kanaal 865...ik hoor weer geluid iig ;)

Tja niet te snel oordelen... Ziggo doet echt wel zijn best en valt niet twee keer in dezelfde valkuil :wink:
 
Tja niet te snel oordelen... Ziggo doet echt wel zijn best en valt niet twee keer in dezelfde valkuil :wink:

In die valkuil zitten ze al dik..zonder communiceren een zender een paar maanden eraf mikken mag blijkbaar?

PS werk jij bij die toko ofzo? :roll:

Herman
 
ik had de zender eerlijk gezegt niet eens gemist, viel me pas op toen ie weer terug (en dus blauw) was! haha
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan