G
Grimnir
Weer een nieuwe bladzijde in het grote boze UPC boek;
hier in Almere is zo zonder aankondiging vooraf besloten de billing run (incasso procedure) met 3 weken te vervroegen. Erg fijn, als je vakantie eraan zit te komen en er ineens onverwachts 65,= afgeschreven word. Weerwoord klantenservice:" We kunnen er helaas niets aan doen." Gelukkig kan ik er zelf wel wat aan doen, mijn aanvraag voor ADSL gaat deze maand nog de deur uit en machtiging word ingetrokken.
Maar kan dit nu zo maar? Ik kan er in de algemene voorwaarden eigenlijk vrij weinig over vinden en eigenlijk is dit natuurlijk een aanfluiting.
Grtz, Grim..
hier in Almere is zo zonder aankondiging vooraf besloten de billing run (incasso procedure) met 3 weken te vervroegen. Erg fijn, als je vakantie eraan zit te komen en er ineens onverwachts 65,= afgeschreven word. Weerwoord klantenservice:" We kunnen er helaas niets aan doen." Gelukkig kan ik er zelf wel wat aan doen, mijn aanvraag voor ADSL gaat deze maand nog de deur uit en machtiging word ingetrokken.
Maar kan dit nu zo maar? Ik kan er in de algemene voorwaarden eigenlijk vrij weinig over vinden en eigenlijk is dit natuurlijk een aanfluiting.
Grtz, Grim..