- Berichten
- 592
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Ok, ik ben overgestapt van UPC Internet + Bellen Basis naar UPC Internet + Bellen Onbeperkt. Nou kreeg ik de rekening. Wordt daar maar eens wijs uit. Niet dus. Ik heb nu een rekening die hoger is dan ooit tevoren terwijl hij lager zou moeten zijn dan voorheen, maar ok, zal wel met de overgang te maken hebben, met een halve maand overlap. Zoiets. Ik wil het niet eens weten en ga het vooral ook niet narekenen. Mijn punt is dat ik een simpel pakket heb: UPC Internet & Bellen Onbeperkt. Ik zou dan verwachten opgevoerd te zien:
- UPC Internet & Bellen Onbeperkt: E. 29,95.
Hoe kom ik op zoiets idioots? Nee zeg , ben je belazerd, ze voeren dingen op waar ik helemaal niet om gevraagd heb, dingen waar ik me niet op geabonneerd heb. Nee, dat weten zij ook en dus wordt er vervolgens weer van alles afgetrokken en gecompenseerd. Ik heb blijkbaar een:
-Totaalpakket bestaande uit: E. 37,77
-Telefonie Free Time abonnement
- Abonnement UPC Internet Power
En dat is dan weer:
- Inclusief pakketkorting Tel Free Time + UPC Internet Power
En daar gaat dan weer af:
- UPC Internet & Bellen Onbeperkt - E. 12,61
Zover bij het kopje Abonnement. Nu dan het telefonieverbruik:
-FreeTime 0,00
-AnyTime bij Free Time 1,90
- Gratis AnyTime bij totaalpakket Power+FreeTime - 1,90
-FreeTime 0,00
-AnyTime bij FreeTime 4,20
-Gratis AnyTime bij totaalpakket Power + FreeTime -4,20
Wat IS dit voor gelul?! Ja ja, ik snap dat er uiteindelijk dus nul kosten zijn maar daar gaat het me niet om. Ik heb Bellen Onbeperkt dus er zou gewoon helemaal niets opgevoerd moeten worden. Blijkbaar bestaat het pakket dat ik heb eigenlijk niet echt, want dan zou het immers wel als zelfstandige entiteit worden opgevoerd en had het niet al die andere aanhangsels nodig om administratief verwerkt te kunnen worden. Ik erger me kapot aan deze rekeningen. Ik heb UPC Internet & Bellen Onbeperkt en ik wil een rekening waarop staat:
- Abonnement UPC Internet & Bellen Onbeperkt: E. 29,95.
Klaar. Helder, duidelijk.
En uiteraard, wat je belt met mobiele nummers of servicenummers of zo apart opgevoerd, maar niet dat eindeloos stomme gedoe met opvoeren en aftrekken, opvoeren en aftrekken. Vooral als je overstapt zie je op die rekeningen door de bomen het bos niet meer. Waarom zo moeilijk doen als het zo makkelijk kan?
ps: O, wat ik nog vergat. Zeiden ze indertijd niet met de introductie van dit abonnement dat ze dit juist introduceerden omdat ze afwilden van al die verschillende abonnementen en het overzichtelijker wilden maken? Tsss...
- UPC Internet & Bellen Onbeperkt: E. 29,95.
Hoe kom ik op zoiets idioots? Nee zeg , ben je belazerd, ze voeren dingen op waar ik helemaal niet om gevraagd heb, dingen waar ik me niet op geabonneerd heb. Nee, dat weten zij ook en dus wordt er vervolgens weer van alles afgetrokken en gecompenseerd. Ik heb blijkbaar een:-Totaalpakket bestaande uit: E. 37,77
-Telefonie Free Time abonnement
- Abonnement UPC Internet Power
En dat is dan weer:
- Inclusief pakketkorting Tel Free Time + UPC Internet Power
En daar gaat dan weer af:
- UPC Internet & Bellen Onbeperkt - E. 12,61
Zover bij het kopje Abonnement. Nu dan het telefonieverbruik:
-FreeTime 0,00
-AnyTime bij Free Time 1,90
- Gratis AnyTime bij totaalpakket Power+FreeTime - 1,90
-FreeTime 0,00
-AnyTime bij FreeTime 4,20
-Gratis AnyTime bij totaalpakket Power + FreeTime -4,20
Wat IS dit voor gelul?! Ja ja, ik snap dat er uiteindelijk dus nul kosten zijn maar daar gaat het me niet om. Ik heb Bellen Onbeperkt dus er zou gewoon helemaal niets opgevoerd moeten worden. Blijkbaar bestaat het pakket dat ik heb eigenlijk niet echt, want dan zou het immers wel als zelfstandige entiteit worden opgevoerd en had het niet al die andere aanhangsels nodig om administratief verwerkt te kunnen worden. Ik erger me kapot aan deze rekeningen. Ik heb UPC Internet & Bellen Onbeperkt en ik wil een rekening waarop staat:
- Abonnement UPC Internet & Bellen Onbeperkt: E. 29,95.
Klaar. Helder, duidelijk.
En uiteraard, wat je belt met mobiele nummers of servicenummers of zo apart opgevoerd, maar niet dat eindeloos stomme gedoe met opvoeren en aftrekken, opvoeren en aftrekken. Vooral als je overstapt zie je op die rekeningen door de bomen het bos niet meer. Waarom zo moeilijk doen als het zo makkelijk kan?
ps: O, wat ik nog vergat. Zeiden ze indertijd niet met de introductie van dit abonnement dat ze dit juist introduceerden omdat ze afwilden van al die verschillende abonnementen en het overzichtelijker wilden maken? Tsss...

" echt het duidelijkste.