V
verwp01
hallo Ziggo gebruikers,
Ik heb een vraag omtrend de nota van Ziggo cq @home.
Ik heb voor mijn ouders geregeld de opwaardering naar alles in 1 plus.
Zij hadden alles al van @home maar nu een decoder gratis erbij en verhoogde internet snelheid wat wil je nog meer!!!!!
Nu krijgen ze al een nota voor de tv en een nota voor internet en bellen, met de kosten van het alles 1 in plus pakket terwijl dat toch pas ingaat wanneer zij van @home naar Ziggo zijn overgegaan?
Zij wonen in de stad Groningen en wat ik kan zien gebeurd dit pas 5 okt 2008.
Bellen met Ziggo kom ik er niet door en op mailtjes word niet gereageerd.
Wie weet hoe dit zit?
Ik heb ook alles van @home en alles in 1 extra aangevraagd en gekregen maar ik betaal er nog niets extra voor wat volgens mij ook de bedoeling is.
Ik hoop op reacties van jullie kant en alvast bedankt
Paul
Ik heb een vraag omtrend de nota van Ziggo cq @home.
Ik heb voor mijn ouders geregeld de opwaardering naar alles in 1 plus.
Zij hadden alles al van @home maar nu een decoder gratis erbij en verhoogde internet snelheid wat wil je nog meer!!!!!
Nu krijgen ze al een nota voor de tv en een nota voor internet en bellen, met de kosten van het alles 1 in plus pakket terwijl dat toch pas ingaat wanneer zij van @home naar Ziggo zijn overgegaan?
Zij wonen in de stad Groningen en wat ik kan zien gebeurd dit pas 5 okt 2008.
Bellen met Ziggo kom ik er niet door en op mailtjes word niet gereageerd.
Wie weet hoe dit zit?
Ik heb ook alles van @home en alles in 1 extra aangevraagd en gekregen maar ik betaal er nog niets extra voor wat volgens mij ook de bedoeling is.
Ik hoop op reacties van jullie kant en alvast bedankt
Paul
