D
dvanhul
Al sinds jaar en dag betaal ik via "Mijn Factuur" en geef altijd de daar genoemde laatst mogelijke datum aan waarop UPC kan incasseren. Een aantal keren kreeg ik prompt op die datum van UPC een SMS dat de factuur niet voldaan was en of ik dat maar snel wilde regelen (terwijl UPC zélf de incasso regelt!) na tussenkomst van 1 vd webcare-medewerkers hier kreeg ik dit soort SMS niet meer. Blijkbaar hebben ze bij UPC weer iets nieuws bedacht, want hoewel ik nog altijd op dezelfde wijze betaal, krijg ik nu voor de 2e maand achtereen een telefoontje v/e computer die mij zegt dat de factuur niet is voldaan (terwijl UPC die uiteraard al wel heeft afgeschreven) Blijkbaar blijft het moeilijk om een fatsoenlijke adminstratie te voeren.... 

