• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Rekening betaald; toch telefonische aanmaning

  • Onderwerp starter Onderwerp starter dvanhul
  • Startdatum Startdatum
D

dvanhul

Al sinds jaar en dag betaal ik via "Mijn Factuur" en geef altijd de daar genoemde laatst mogelijke datum aan waarop UPC kan incasseren. Een aantal keren kreeg ik prompt op die datum van UPC een SMS dat de factuur niet voldaan was en of ik dat maar snel wilde regelen (terwijl UPC zélf de incasso regelt!) na tussenkomst van 1 vd webcare-medewerkers hier kreeg ik dit soort SMS niet meer. Blijkbaar hebben ze bij UPC weer iets nieuws bedacht, want hoewel ik nog altijd op dezelfde wijze betaal, krijg ik nu voor de 2e maand achtereen een telefoontje v/e computer die mij zegt dat de factuur niet is voldaan (terwijl UPC die uiteraard al wel heeft afgeschreven) Blijkbaar blijft het moeilijk om een fatsoenlijke adminstratie te voeren.... :-\
 
dvanhul zei:
Al sinds jaar en dag betaal ik via "Mijn Factuur" en geef altijd de daar genoemde laatst mogelijke datum aan waarop UPC kan incasseren. Een aantal keren kreeg ik prompt op die datum van UPC een SMS dat de factuur niet voldaan was en of ik dat maar snel wilde regelen (terwijl UPC zélf de incasso regelt!) na tussenkomst van 1 vd webcare-medewerkers hier kreeg ik dit soort SMS niet meer. Blijkbaar hebben ze bij UPC weer iets nieuws bedacht, want hoewel ik nog altijd op dezelfde wijze betaal, krijg ik nu voor de 2e maand achtereen een telefoontje v/e computer die mij zegt dat de factuur niet is voldaan (terwijl UPC die uiteraard al wel heeft afgeschreven) Blijkbaar blijft het moeilijk om een fatsoenlijke adminstratie te voeren.... :-\
Niets van aantrekken heel veel mensen krijgen die automatische computer stem.
Je kan aan het einde van het bandje zelfs door een toets in te drukken bevestigen dat je heb betaald .
 
ron65 zei:
Niets van aantrekken heel veel mensen krijgen die automatische computer stem.
Je kan aan het einde van het bandje zelfs door een toets in te drukken bevestigen dat je heb betaald .

Dat is ook zo, maar wat me stoort is dat UPC dit soort onzinnige telefoontjes niet weet te voorkomen, maar ach, je kan niet alles hebben ;)
 
Ach, ik krijg elke maand een e-mail met als inhoud dat ik in een eerdere e-mail de verval datum van mijn nota heb gekregen. En of ik er voor wil zorgen dat het geld voor deze verval datum is overgemaakt (hetgeen ik altijd doe, 1 dag ervoor). Ik betaal namelijk altijd op tijd. Aangezien ik vermoed dat deze e-mails automatisch gegenereerd worden neem ik niet eens de moeite hierop te reageren. Ik heb een mail-rule aangemaakt die deze e-mails linea recta naar de 'trashcan' stuurt. BTW, ik ben trouw abonnee van het allereerste uur maar UPC ziet ons niet als gewaardeerde klanten maar als ATM. (Geldautomaat). Was dat sarcastisch? Ja, dat was sarcastisch. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen en nu over naar Ria Visser.
 
Ik heb ook zo'n onterecht telefoontje gehad...gewoon lekker negeren.
 
En anders vraag je toch een blokkade aan voor anonieme bellers?
Geen telefoontjes van mensen die anoniem bellen... wat een opluchting. bel-me-niet.nl werkt toch niet.
Als jij zeker weet dat je hebt betaald, moet je je nergens druk om maken.
 
En ook hier al twee keer op rij zo'n gesproken sms gekregen i.v.m. openstaande rekening, heb ze gewoon genegeerd aangezien ik via automatische incasso betaal, maar blijft slordig dit soort dingen...
 
Terug
Bovenaan