• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Rekening betaald en toch afgesloten

  • Onderwerp starter Onderwerp starter arendm
  • Startdatum Startdatum
A

arendm

31 augustus mijn rekening betaald voor upc digitaal. 8 september word ik toch afgesloten. Dan maar even bellen hoe dat zit. Mijn god, ze hebben een nieuw systeem! Ik moet mijn postcode niet intikken maar uitspreken. De A moet niet uitgesproken worden als A maar als Anton enz. Maar helaas, mijn postcode wordt niet begrepen. Komt natuurlijk omdat ik xantippe zeg. Denken ze nu echt dat ik voor 10 cent per minuut allerlei woorden met een x ga zitten uitproberen? Echt niet, een opzegformulier downloaden is een stuk makkelijker. Ik heb in het verleden al genoeg narigheid gehad met Chello, ik heb echt geen trek meer in die Chello/UPC-dierentuin. Hoppetee, weg er mee!
 
arendm zei:
31 augustus mijn rekening betaald voor upc digitaal. 8 september word ik toch afgesloten. Dan maar even bellen hoe dat zit. Mijn god, ze hebben een nieuw systeem! Ik moet mijn postcode niet intikken maar uitspreken. De A moet niet uitgesproken worden als A maar als Anton enz. Maar helaas, mijn postcode wordt niet begrepen. Komt natuurlijk omdat ik xantippe zeg. Denken ze nu echt dat ik voor 10 cent per minuut allerlei woorden met een x ga zitten uitproberen? Echt niet, een opzegformulier downloaden is een stuk makkelijker. Ik heb in het verleden al genoeg narigheid gehad met Chello, ik heb echt geen trek meer in die Chello/UPC-dierentuin. Hoppetee, weg er mee!

Je hoeft nix intespreken, als het goed is gaat i vanzelf gewoon over naar de optie menu.
 
arendm zei:
31 augustus mijn rekening betaald voor upc digitaal. 8 september word ik toch afgesloten. Dan maar even bellen hoe dat zit. Mijn god, ze hebben een nieuw systeem! Ik moet mijn postcode niet intikken maar uitspreken. De A moet niet uitgesproken worden als A maar als Anton enz. Maar helaas, mijn postcode wordt niet begrepen. Komt natuurlijk omdat ik xantippe zeg. Denken ze nu echt dat ik voor 10 cent per minuut allerlei woorden met een x ga zitten uitproberen? Echt niet, een opzegformulier downloaden is een stuk makkelijker. Ik heb in het verleden al genoeg narigheid gehad met Chello, ik heb echt geen trek meer in die Chello/UPC-dierentuin. Hoppetee, weg er mee!

je kan nog Xerxes of Xsellophoob proberen . :o
 
maken nog moeilijker verdienen nog meer aan je . eigelijk moet chello een gratis helpdesk hebben das pas service :knuppel2: :knuppel2:



ps: zult maar stoteren
 
Devil-Strike.net zei:
Je hoeft nix intespreken, als het goed is gaat i vanzelf gewoon over naar de optie menu.

"Als het goed is". Maar bij UPC gaat het niet goed. Ik ben het volkomen eens met de OP. Iedere keer opnieuw dat voice response systeem inspreken is uitermate irri.
 
biberkopf zei:
"Als het goed is". Maar bij UPC gaat het niet goed. Ik ben het volkomen eens met de OP. Iedere keer opnieuw dat voice response systeem inspreken is uitermate irri.


Ik zou als ik jou was maar direkt opzeggen! Wat verschrikkelijk allemaal zeg! :P
 
Terug
Bovenaan