B
barrymossel
Gisteren Horizon box ontvangen en geïnstalleerd. Ging prima en alles werkt (internet lijkt wel erg langzaam overigens - zoek ik nog wel uit). Echter wil ik me registreren voor MijnUPC en ik krijg bij stap 2 de volgende foutmelding: "Er is iets misgegaan bij het versturen van uw verzoek, probeer het later opnieuw."
Ik heb de HD gebeld en ze gaan het uitzoeken, maar ik wil nu natuurlijk spelen met de iPad apps etc. Dus heeft iemand dit eerder gehad of weet iemand hoe dit komt?
Ik heb de HD gebeld en ze gaan het uitzoeken, maar ik wil nu natuurlijk spelen met de iPad apps etc. Dus heeft iemand dit eerder gehad of weet iemand hoe dit komt?


