• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Registreren MijnUPC lukt niet

  • Onderwerp starter Onderwerp starter barrymossel
  • Startdatum Startdatum
B

barrymossel

Gisteren Horizon box ontvangen en geïnstalleerd. Ging prima en alles werkt (internet lijkt wel erg langzaam overigens - zoek ik nog wel uit). Echter wil ik me registreren voor MijnUPC en ik krijg bij stap 2 de volgende foutmelding: "Er is iets misgegaan bij het versturen van uw verzoek, probeer het later opnieuw."

Ik heb de HD gebeld en ze gaan het uitzoeken, maar ik wil nu natuurlijk spelen met de iPad apps etc. Dus heeft iemand dit eerder gehad of weet iemand hoe dit komt?
 
Of mijn probleem toen hetzelfde als de jouwe weet ik niet. Ik had het volgende:
Met Internet Explorer lukte het met geen mogelijkheid. Dagenlang geprobeerd.
Vervolgens Firefox gedownload en toen lukte het in één keer wel.
Ik had dus een probleem met IE en UPC.
Misschien dat dit jou ook helpt.
 
Helaas... Ik heb zowel in Chrome als in Firefox en IE geprobeerd. Overal dezelfde foutmelding :(
 
Heb je het al geprobeerd op de Ipad (safari) misschien lukt het dan wel!
 
Ik heb precies hetzelfde probleem. Volgens een medewerker van UPC zit er een foutje in de site.

"Ik heb navraag gedaan en er blijkt een colllectief probleem te zijn op het MijnUPC platform.
Registreren lukt niet.
Dit is bekend en er wordt hard aan een oplossing.
helaas kan ik dit dus niet gelijk voor je oplossen."

Aldus de medewerken van upc. Dit was op 2 augustus.
 
Ah, goed om te horen dat er aan gewerkt wordt. De helpdeskmedewerker die ik sprak wist niet of het een collectief probleem was en zou me er vanmiddag over terugbellen. Ik wacht het dus allemaal maar af. Wel vreemd dat het ineens kapot gaat en kapot blijft. Als iets als dit kapot gaat, en het is bekend, dan lijkt het me dat de verantwoordelijke programmeur even blijft overwerken om dit te fixen. Of ben ik nu heel naïef? ;)
 
Ben zelf programmeur maar ik kom niet weg van kantoor als zo'n belangrijke functie opeens niet meer werkt...
 
Haha, dat dacht ik ook. Onze klanten (en dus directie) zouden dat denk ik ook niet toestaan.


--- edit ---

Ik ben niet meer gebeld. Er staat niets op de website bij actuele storingen. En het werkt nog steeds niet. Zo dan maar weer even bellen.
 
Terug
Bovenaan