• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Registratie Ziggo

  • Onderwerp starter Onderwerp starter BertK!
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

BertK!

Bij Ziggo kun je registreren om zaken online te veranderen of
in te stellen.

Bij de Registratie moet je een Klantnummer invullen.

Is dit hetzelfde Klantnummer als dat ik van @Home heb of krijg
ik straks een nieuw klantnummer als ik alles in 1 extra bestel?

Als dit hetzelfde nummer is dan kan ik mij al registreren want postcode
6462 is migreert als ik een nieuw klantnummer krijg dan wacht ik
beter nog ff...

Thnx voor info
 
Voor je postcode is de migratie nog niet afgerond (je zit in de tweede groep).

In de loop van volgende week kun je gewoon met je e-mailadres en wachtwoord inloggen zonder dat je je eerst hoeft te registreren.
 
Bedankt voor de snelle reactie..

Weer wat wijzer. :grin:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan