B
BertK!
Bij Ziggo kun je registreren om zaken online te veranderen of
in te stellen.
Bij de Registratie moet je een Klantnummer invullen.
Is dit hetzelfde Klantnummer als dat ik van @Home heb of krijg
ik straks een nieuw klantnummer als ik alles in 1 extra bestel?
Als dit hetzelfde nummer is dan kan ik mij al registreren want postcode
6462 is migreert als ik een nieuw klantnummer krijg dan wacht ik
beter nog ff...
Thnx voor info
in te stellen.
Bij de Registratie moet je een Klantnummer invullen.
Is dit hetzelfde Klantnummer als dat ik van @Home heb of krijg
ik straks een nieuw klantnummer als ik alles in 1 extra bestel?
Als dit hetzelfde nummer is dan kan ik mij al registreren want postcode
6462 is migreert als ik een nieuw klantnummer krijg dan wacht ik
beter nog ff...
Thnx voor info
