B
BenJ
Via m'n Panasonic decoder krijg ik op Regio22 al een tijd lang E38 (Programma is momenteel niet beschikbaar) te zien. Schetst mijn verbazing dat ik deze op m'n Sony 40W4000 met de standaard DVB-C tuner (dus geen Alphacrypt) Regio22 wel te zien krijg.
Mijn voorzichtige conclusie : Deze ongecodeerde zender is er wel, maar kennelijk staat er "per ongeluk" een vlaggetje aan waar de Panasonic op reageert en de Bravia niet.
Mijn voorzichtige conclusie : Deze ongecodeerde zender is er wel, maar kennelijk staat er "per ongeluk" een vlaggetje aan waar de Panasonic op reageert en de Bravia niet.