• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Regio22 E38 of toch niet?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter BenJ
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

BenJ

Via m'n Panasonic decoder krijg ik op Regio22 al een tijd lang E38 (Programma is momenteel niet beschikbaar) te zien. Schetst mijn verbazing dat ik deze op m'n Sony 40W4000 met de standaard DVB-C tuner (dus geen Alphacrypt) Regio22 wel te zien krijg.
Mijn voorzichtige conclusie : Deze ongecodeerde zender is er wel, maar kennelijk staat er "per ongeluk" een vlaggetje aan waar de Panasonic op reageert en de Bravia niet.
 
Via m'n Panasonic decoder krijg ik op Regio22 al een tijd lang E38 (Programma is momenteel niet beschikbaar) te zien. Schetst mijn verbazing dat ik deze op m'n Sony 40W4000 met de standaard DVB-C tuner (dus geen Alphacrypt) Regio22 wel te zien krijg.
Mijn voorzichtige conclusie : Deze ongecodeerde zender is er wel, maar kennelijk staat er "per ongeluk" een vlaggetje aan waar de Panasonic op reageert en de Bravia niet.
Misschien eens een herinstallatie doen ?
Op mijn Panasonic (slaapkamer) zie ik hem gewoon.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan