• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Regio 144x trage verbindingen ?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ShadowBumble
  • Startdatum Startdatum
S

ShadowBumble

Avond,

Hier nog meer mensen waarbij de snelheid om te huilen is ? ik kom niet boven de 40Mbit en 1.5Mbit upload met mijn 120 Abbo.

Tevens zie ik ook bijzonder hoge pingtijden voor bijvoorbeeld tweakers.net 50+ ms terwijl dit gister nog rond de 7 a 8ms was.
 
Vandaag weer prima, denk dat het misschien gister met het onweer hier te maken had. Kortom problem closed.
 
ik heb er ook last van ... ene keer 40mbit, dan weer 50 dan weer 80 of 90 en dan weer 40.... :'(

btje instabiel zou ik zeggen :o







 
Mwa, het is zondagnamiddag hè, dan wil meerderen nog wel 'ns óók leechen.
 
Terug
Bovenaan