- Berichten
- 162
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Er staan hier twee Digi-1 decoders en het komt onregelmatig voor dat ze "vastlopen". Soms gaat het geluid van een tv-zender dan door en bevriest het beeld, maar vaker gaat de hele zaak op zwart.
Een reset (stroom eraf en weer aan) helpt dan ook niet meer. Na de boot verschijnt het Digi-1 logo en een onwaarschijnlijk lang kanaalnummer.
Het enige wat dan helpt is het terugzetten naar de fabrieksinstellingen.
Iemand een idee hoe dit komt en vooral hoe het te voorkomen is?
Beide decoders zijn overigens al eens in reparatie geweest, omdat bovenstaande ook niet hielp. Bij allebei is toen het moederbord vervangen.
Een reset (stroom eraf en weer aan) helpt dan ook niet meer. Na de boot verschijnt het Digi-1 logo en een onwaarschijnlijk lang kanaalnummer.
Het enige wat dan helpt is het terugzetten naar de fabrieksinstellingen.
Iemand een idee hoe dit komt en vooral hoe het te voorkomen is?
Beide decoders zijn overigens al eens in reparatie geweest, omdat bovenstaande ook niet hielp. Bij allebei is toen het moederbord vervangen.