C
chrisje_v
Wie heeft er de laatste tijd ook zo'n last van regelmatige software updates van de mediabox?
Met regelmatig bedoel ik 3 à 4 keer op een avond. Ik vindt dit nogal vervelend . Kan ik daar zelf iets aan doen of hebben meer mensen met dit probleem van doen?
Alle suggesties zijn welkom.
Met regelmatig bedoel ik 3 à 4 keer op een avond. Ik vindt dit nogal vervelend . Kan ik daar zelf iets aan doen of hebben meer mensen met dit probleem van doen?
Alle suggesties zijn welkom.
