R
ronald_koeman
Ik heb de laatste tijd vrij regelmatig (half uurtje geleden nog) dat m'n internetverbinding weg is gevallen.
Na het loshalen en opnieuw vastmaken van de coax kabel aan het kabelmodem werkt alles weer.
-Alle lampjes op de modem branden op het moment dat de verbinding weg is.
-IP verkeer is niet meer mogelijk, dus ook geen telefonie en UPC mediabox heeft geen IP adres als ik op pagina 999 de statuscheck doe.
UPC heeft +/- een jaar geleden al eens mijn wandaansluiting vervangen om signaalproblemen te verhelpen. Daarna weinig problemen gehad totdat ik sinds een paar weken over ben gestapt van analoge naar digitale TV.
Ik verdacht de splitter die ik gebruik voor het vertakken van het signaal naar de slaapkamer maar heb het even aangekeken zonder splitter en ook dan treedt het probleem gewoon op.
Ook de bekabeling is vernieuwd dus zou geen problemen mogen geven.
Iemand enig idee?
Na het loshalen en opnieuw vastmaken van de coax kabel aan het kabelmodem werkt alles weer.
-Alle lampjes op de modem branden op het moment dat de verbinding weg is.
-IP verkeer is niet meer mogelijk, dus ook geen telefonie en UPC mediabox heeft geen IP adres als ik op pagina 999 de statuscheck doe.
UPC heeft +/- een jaar geleden al eens mijn wandaansluiting vervangen om signaalproblemen te verhelpen. Daarna weinig problemen gehad totdat ik sinds een paar weken over ben gestapt van analoge naar digitale TV.
Ik verdacht de splitter die ik gebruik voor het vertakken van het signaal naar de slaapkamer maar heb het even aangekeken zonder splitter en ook dan treedt het probleem gewoon op.
Ook de bekabeling is vernieuwd dus zou geen problemen mogen geven.
Iemand enig idee?
