• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Regelmatig wegvallen beeld (sinds 4-10)

  • Onderwerp starter Onderwerp starter weus
  • Startdatum Startdatum
W

weus

Hoi,
Sinds afgelopen donderdag valt hier in de straat regelmatig het beeld weg. Je krijgt dan een scherm dat je je kabels moet controleren. Evenlater is het beeld er weer. Zowel op HD als op SD. Ik sprak zaterdag een aantal buren en die hadden er ook last van.
Zijn er nog meer mensen die dit hebben ?


Marc
 
weus zei:
Hoi,
Sinds afgelopen donderdag valt hier in de straat regelmatig het beeld weg. Je krijgt dan een scherm dat je je kabels moet controleren. Evenlater is het beeld er weer. Zowel op HD als op SD. Ik sprak zaterdag een aantal buren en die hadden er ook last van.
Zijn er nog meer mensen die dit hebben ?

Marc

Klinkt als een lokale storing. Al gekeken op de storing pagina?
https://www.upc.nl/klantenservice/actuele-meldingen-storingen/

Al contact gehad met helpdesk via telefoon, twitter of via PM hier (voor zover bereikbaar op dit moment ivm de Horizon bellers)?
 
Terug
Bovenaan