W
weus
Hoi,
Sinds afgelopen donderdag valt hier in de straat regelmatig het beeld weg. Je krijgt dan een scherm dat je je kabels moet controleren. Evenlater is het beeld er weer. Zowel op HD als op SD. Ik sprak zaterdag een aantal buren en die hadden er ook last van.
Zijn er nog meer mensen die dit hebben ?
Marc
Sinds afgelopen donderdag valt hier in de straat regelmatig het beeld weg. Je krijgt dan een scherm dat je je kabels moet controleren. Evenlater is het beeld er weer. Zowel op HD als op SD. Ik sprak zaterdag een aantal buren en die hadden er ook last van.
Zijn er nog meer mensen die dit hebben ?
Marc