V
Viper9
Sinds enige tijd ervaar ik als ik online ben dat ik tijdens het internetten steeds een korte uitval krijg van mijn signaal. Op mijn scherm verschijnt dan een pop-up met de mededeling dat de verbinding opnieuw geïnitialiseerd wordt. Er is niets veranderd aan mijn apparatuur of bekabeling, heb zelfs Windows opnieuw geïnstalleerd maar het probleem blijft. Het is een lastig probleem want het is net of je pc blijft hangen en ineens zie je dat je geen verbinding meer hebt. Zijn er mensen die weten wat het zou kunnen zijn?? Heb ook al een pm naar Jordy-UPC gestuurd, alvast bedankt voor jullie reacties.

