V
viridus
Sinds gisteren heb ik regelmatig het probleem dat ik het blauwe scherm te zien krijg met 'geen signaal'. Na een paar seconden heb ik weer beeld en dan weer 'geen signaal'. Dit gaat constant zo door, zodat TV-kijken onmogelijk is. Ook het analoge signaal stoort. Ik heb een andere coaxkabel geprobeerd, om uit te sluiten dat het daaraan ligt, maar het probleem blijft.
Het rare is dat dit niet constant gebeurd. Gisteren-avond na 22:00 uur kon ik gewoon TV-kijken. Vanmiddag was het probleem echter weer terug. Afspraak gemaakt met een monteur en die kan, jawel, over 10 dagen langskomen. Waar ik echter een beetje voor vrees, is dat op het moment dat de monteur langskomt, het tijdelijk weer even goed werkt (zul je net zien).
Heeft iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn en wat de beste strategie is, als, wanneer de monteur langskomt, het juist weer even werkt? ik vind het een beetje een rare storing.
Het rare is dat dit niet constant gebeurd. Gisteren-avond na 22:00 uur kon ik gewoon TV-kijken. Vanmiddag was het probleem echter weer terug. Afspraak gemaakt met een monteur en die kan, jawel, over 10 dagen langskomen. Waar ik echter een beetje voor vrees, is dat op het moment dat de monteur langskomt, het tijdelijk weer even goed werkt (zul je net zien).
Heeft iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn en wat de beste strategie is, als, wanneer de monteur langskomt, het juist weer even werkt? ik vind het een beetje een rare storing.