Iedere keer als we weer geen internet hebben, denk ik alweer o god moeten we weer Ziggo bellen.
In de meeste gevallen wacht ik gewoon even af met bellen omdat vaak het internet na een half uurtje wel weer terug is en de ziggo medewerkers in mijn ogen er geen ballen verstand van hebben.
Maar de afgelopen perioden na de snelheidsverhoging is het wel erg vaak raak.
Vooral gister rond 2-6-14 21.45 tot 3-6-14 in de morgen nadat ik mijn modem voor de zoveelste keer van het stroom eraf heb gehaalt was er eindelijk weer internet.
Dacht ik, even voor 10.00 weer geen internet, en besloot ik maar weer eens een poging te wagen om ziggo te bellen.
Precies op het moment dat ik belde deed mijn internet het weer.
Maar goed, ik had de medewerker al aan de lijn en legde hem duidelijk uit dat we vooral de laatste tijd regelmatig geen internet hebben en dat onze modem de EPC3925 op dat moment ook geen signaal binnen krijgt.
Het lampje blijft knipperen van het zoeken naar signaal.
Met het gevolg dat er geen internet en telefoon is.
En dat de wifi spot van onze buren op dat moment ook geen internet geeft.
Ik vroeg hem hoe dat komt en of dit opgelost kan worden.
Als antwoord woord kreeg ik het standaard protocol:
Stroom eraf, stekkertjes eruit, stroom erop, stekkertjes erin, netwerkkaart resetten met netsh.
Ik deed dit maar even uit fatsoen, maar bij het resetten van mijn netwerkkaart vroeg ik toch maar even aan hem ; Ik vind alles prima maar wat heeft het restten van mijn netwerkkaart in hemels naam te maken met het feit dat de modem regelmatig geen ik herhaal geen signaal binnen krijgt ?
Hier had de medewerker van ziggo geen antwoord (stond blijkbaar niet op zijn lijstje) en heb uit woede de telefoon maar opgehangen.
Maar goed ik wou eigenlijk even vragen of er meer mensen zij die hier last van hebben en dan gaat het me vooral om of je ook de EPC3925 modem hebt.
Groetje
In de meeste gevallen wacht ik gewoon even af met bellen omdat vaak het internet na een half uurtje wel weer terug is en de ziggo medewerkers in mijn ogen er geen ballen verstand van hebben.
Maar de afgelopen perioden na de snelheidsverhoging is het wel erg vaak raak.
Vooral gister rond 2-6-14 21.45 tot 3-6-14 in de morgen nadat ik mijn modem voor de zoveelste keer van het stroom eraf heb gehaalt was er eindelijk weer internet.
Dacht ik, even voor 10.00 weer geen internet, en besloot ik maar weer eens een poging te wagen om ziggo te bellen.
Precies op het moment dat ik belde deed mijn internet het weer.
Maar goed, ik had de medewerker al aan de lijn en legde hem duidelijk uit dat we vooral de laatste tijd regelmatig geen internet hebben en dat onze modem de EPC3925 op dat moment ook geen signaal binnen krijgt.
Het lampje blijft knipperen van het zoeken naar signaal.
Met het gevolg dat er geen internet en telefoon is.
En dat de wifi spot van onze buren op dat moment ook geen internet geeft.
Ik vroeg hem hoe dat komt en of dit opgelost kan worden.
Als antwoord woord kreeg ik het standaard protocol:
Stroom eraf, stekkertjes eruit, stroom erop, stekkertjes erin, netwerkkaart resetten met netsh.
Ik deed dit maar even uit fatsoen, maar bij het resetten van mijn netwerkkaart vroeg ik toch maar even aan hem ; Ik vind alles prima maar wat heeft het restten van mijn netwerkkaart in hemels naam te maken met het feit dat de modem regelmatig geen ik herhaal geen signaal binnen krijgt ?
Hier had de medewerker van ziggo geen antwoord (stond blijkbaar niet op zijn lijstje) en heb uit woede de telefoon maar opgehangen.
Maar goed ik wou eigenlijk even vragen of er meer mensen zij die hier last van hebben en dan gaat het me vooral om of je ook de EPC3925 modem hebt.
Groetje