H
Hmtv
Ik heb heel regelmatig problemen met alle rtl's op HD. Soms hele dagen geen beeld met de opmerking dat ik geen toegang tot de zender zou hebben.
Volgens mij komt het doordat het signaal te zwak is. Maar dan vind ik het vreemd dat het alleen problemen geeft op de rtl's.
Iemand tips?
Volgens mij komt het doordat het signaal te zwak is. Maar dan vind ik het vreemd dat het alleen problemen geeft op de rtl's.
Iemand tips?