• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Regelmatig geen beeld op RTL 4, 5, 7 en 8 op hdtv

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Hmtv
  • Startdatum Startdatum
H

Hmtv

Ik heb heel regelmatig problemen met alle rtl's op HD. Soms hele dagen geen beeld met de opmerking dat ik geen toegang tot de zender zou hebben.
Volgens mij komt het doordat het signaal te zwak is. Maar dan vind ik het vreemd dat het alleen problemen geeft op de rtl's.

Iemand tips?
 
Het signaal kan inderdaad te zwak zijn op bepaalde frequenties.
Lees dit topic eens door (belangrijkste deel in dit geval onderaan: de frequentiescan)
https://ziggoforum.nl/topics/30045/

En post je resultaten eens, dan kunnen we op onderzoek uit!

PS: Kun je je profiel, inclusief de vier cijfers van je postcode of je plaatsnaam vermelden waar je woont?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hi plankie,
geweldig dat je even tijd hebt genomen om te reageren... ik heb het artikel gelezen en hoop bijna dat het niet waar is. Ik heb een pace, zonder de dvdr.... en als ik het artikel goed begrijp moet de strenght van het signaal 100% zijn bij een pace..... nou niet eens bijna.. ik vind het bijna vreemd dat ik beeld heb :laugh:

hier zijn de scores.... een aantal zijn redelijk drama zou ik zou zeggen ??

TSID quality strenght
2105 100% 49%
2053 100% 41%
2054 100% 33%
2055 100% 39%
2056 100% 40%
2057 100% 37%
2058 100% 41%
2059 75% 3%
2060 100% 30%
2061 100% 30%

2112 100% 29%
2062 100% 27%
2063 100% 26%
2064 100% 22%
2066 22% 0%
2067 100% 27%
2068 100% 25%
2069 100% 26%
2070 100% 27%
2071 100% 47%

alleen... de vraag is nu.... euh.. wat nu ? graag hulp / tips dus.
 
Dat is inderdaad niet best. Ik zou even heel goed je bekabeling nakijken want hoogstwaarschijnlijk ligt het probleem daar.
 
Terug
Bovenaan