Reeds verzonden mail intrekken

Robocop0860

Forum Gebruiker
Berichten
1.525
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Beste lezers
Kan het even niet vinden via de zoekoptie, maar hoe trek je een reeds verzonden mail weer in?
Bij Ziggo mail
Bvd Rob
 
Klinkt een beetje als: "k heb een deuk in een geparkeerde auto gereden, kan ik dat ongedaan maken". Serieus. die mail ligt (doorgaans) inmiddels in de in-box van de geadresseerde en kan zelfs al zijn gelezen.
 
Klinkt een beetje als: "k heb een deuk in een geparkeerde auto gereden, kan ik dat ongedaan maken". Serieus. die mail ligt (doorgaans) inmiddels in de in-box van de geadresseerde en kan zelfs al zijn gelezen.
Nee dat is wat anders, de vraag is vrij simpel, kan het wel of kan het niet, nee is ook een antwoord
 
Laatst bewerkt:
Geen idee of Ziggo mail dit ondersteund mar in Outlook kan het wel.
Als je in sent items de mail opent dan naar file gaat linksboven kun je een recall of resend doen.
Dit werkt volgens mij alleen als de andere kant de mail nog niet geopend heeft.....

1637841271334.png
 
er staat "attempt", proberen dus. dit kan alleen als de mailserver dit ondersteunt, en dus vóórdat de ontvanger de mail heeft binnengehaald. ik heb die recall functie niet in roundcube - het mailserver programma van ziggo - gezien ......
 
Laatst bewerkt:
Nee dat is wat anders, de vraag is vrij simpel, kan het wel of kan het niet, nee is ook een antwoord
Technisch zijn er twee manieren om mail terug te trekken.

1) Ziggo kan besluiten om mail pas na 30 minuten naar de ontvanger te sturen. Dan krijg je 30 minuten de tijd om mail terug te trekken. Maar dan zijn alle mensen gedupeerd die snel even een mailtje willen versturen.

2) Ziggo heeft controle over de mailserver van de ontvanger. Dat zou dan alleen zijn bij mail naar een andere ziggo adres, zolang hij nog niet geopend is of niet via POP opgehaald is. Maar ziggo heeft dit niet ingebouwd.
 
Oké dank jullie wel voor de oplossingen, helaas te snel op verzenden gedrukt dus eigen schuld dikke bult

Maar ik vind de applicatie Ziggo mail nou niet echt modern, lijkt mij allemaal wat verouderd, dus omdat ik toch Microsoft 365 family ga aanschaffen denk ik erover na om dan over te schakelen op Outlook
wat is jullie mening cq ervaring
BVD
 
Ik vind webmail sowieso een ramp. Zeker als je meerdere accounts hebt, werkt het overal weer anders. Ik geef de voorkeur aan het gebruik van een mail cliënt. Daar kun je meerdere accounts in onderbrengen en die zien er dan allemaal gelijk uit.

Webmail is in mijn optiek alleen een manier om je mail te benaderen als je uit huis bent en je laptop of telefoon niet bij de hand hebt. Niet voor standaard gebruik.
 
Terug
Bovenaan