D
Deleted member 6393
Gisteren was het raak. Grote stroomstoring in Haarlem-Noord.
Ik had zelf geen last, maar het modem ging even offline. Binnen een minuut of wat werd de verbinding hersteld.
Blijkbaar was de oorspronkelijke verbinding niet meer mogelijk door de stroomstoring.
Klasse dat de verbinding in no time werd omgeleid waardoor internet gewoon mogelijk bleef.
Na een minuut of wat, kwam het modem weer online.
Die paar minuten offline van internet en telefonie, jammer dan.
Het geeft een goed gevoel dat UPC zijn zaken goed voor elkaar heeft en de verbinding redundant heeft uitgevoerd.
Niet alleen in theorie, maar ook in de praktijk.
Ik had zelf geen last, maar het modem ging even offline. Binnen een minuut of wat werd de verbinding hersteld.
Blijkbaar was de oorspronkelijke verbinding niet meer mogelijk door de stroomstoring.
Klasse dat de verbinding in no time werd omgeleid waardoor internet gewoon mogelijk bleef.
Na een minuut of wat, kwam het modem weer online.
Die paar minuten offline van internet en telefonie, jammer dan.
Het geeft een goed gevoel dat UPC zijn zaken goed voor elkaar heeft en de verbinding redundant heeft uitgevoerd.
Niet alleen in theorie, maar ook in de praktijk.



