E
emmelotj
Hallo,
Kreeg gisteren een reclame folder van Ziggo binnen.
Dar stond ook in de zenders die ze vanaf 1 januari 2009 zullen uit zenden.
Helaas heb ik geen nieuwe zenders kunnen vinden,wat ik erg vreemd vind omdat ze dat belooft hadden.
Het word nu toch echt wel tijd dat Ziggo naar de klanten gaat luisteren.
Ik vind dit een waardelose zaak.
GR John
Kreeg gisteren een reclame folder van Ziggo binnen.
Dar stond ook in de zenders die ze vanaf 1 januari 2009 zullen uit zenden.
Helaas heb ik geen nieuwe zenders kunnen vinden,wat ik erg vreemd vind omdat ze dat belooft hadden.
Het word nu toch echt wel tijd dat Ziggo naar de klanten gaat luisteren.
Ik vind dit een waardelose zaak.
GR John