- Berichten
- 1.865
Waarom krijg ik telkens bij het inloggen een pagina grote reclame van usenet voorgeschoteld?
1x is echt wel genoeg!!!
1x is echt wel genoeg!!!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eenhoorn zei:Waarom krijg ik telkens bij het inloggen een pagina grote reclame van usenet voorgeschoteld?
Robert Koopman zei:Gewoon instellen dat je altijd bent ingelogd is misschien een oplossing?

Creative Solution zei:Mee eens, jtech, mijn opmerking zat dan ook niet één doordrenkt met irritatie, maar meer dat het gewoon opviel.
Klopt, maar ik probeer wel om de reclame zo min mogelijk irritant te laten zijn. Zo krijgen gasten wel een flinke banner bovenaan het forum, maar leden niet. Verder moet ik zeggen dat we dankzij de google advertentie inkomsten deze site makkelijk kunnen draaien. Geen extra bijdragen nodig dusjtech zei:Zelf zou ik er niks op tegen hebben als er van de gebruikers periodiek een bescheiden bijdrage zou worden gevraagd, maar ik ben bang dat zoiets veel weerstand op zou roepen. Nederlanders zijn gek op gratis, maar dan moet je als keerzijde daarvan niet zeuren over reclame.
