- Berichten
- 40
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Bij het doorspoelen van Reclame in de opnamen kon men deze zien in de tijdlijn ,deze blokjes zijn nu verdwenen
Dit is gebeurd na een update. Waarom?
Dit is gebeurd na een update. Waarom?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TS heeft het over Opname, niet over Replay. De reclame indicatie is bij een testversie inderdaad verdwenen en wordt gefikst.Bij bepaalde zenders (RTL, SBS) is het niet toegestaan de reclame door te spoelen bij ReplayTV. Het systeem moet dus weten wanneer de reclame begint en eindigt om dit af te kunnen dwingen. Bij ReplayTV zie je dan ook op die zenders de reclame in de tijdlijn.
Het is een tijd lang zo geweest dat je bij opnames ook de reclame zag in de tijdlijn. Heel handig, want dan kun je de reclame makkelijk doorspoelen. Ik weet niet zeker waarom dit uitgeschakeld is maar ik kan me voorstellen dat dit gedaan is op verzoek van de zenders, die willen natuurlijk niet dat je de reclame doorspoelt.
Zie oa laatste bericht van AnneHoe weet je dat dit gefixed zal worden?
