• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

reactietijd op brieven en e-mails

L

Laurens

Wat zijn jullie ervaringen voor wat betreft het reageren op e-mails en brieven? Ik zag ergens op het forum dat iemand binnen 24 uur een reactie kreeg op een e-mail ofzo? Als je een compliment geeft dan reageren ze ineens wel maar als je een lange klacht hebt dan hoor je er nooit meer wat van...of wel?
 
Laurens zei:
Wat zijn jullie ervaringen voor wat betreft het reageren op e-mails en brieven? Ik zag ergens op het forum dat iemand binnen 24 uur een reactie kreeg op een e-mail ofzo? Als je een compliment geeft dan reageren ze ineens wel maar als je een lange klacht hebt dan hoor je er nooit meer wat van...of wel?
IK BEN TEVREDEN!!! (ik ben die ene ja) ;D :>< :>< :>< :>< :><
 
toen ik er werkte leek het alsof 99% van die dingen door de papierversnipperaar ging..
 
Heb slechts één keer een kwaad e-mailtje gestuurd, binnen twee dagen antwoord erop gehad.

Tja, ging abbo geld, en dat heb ik toen gestorneerd.
Reageren deden ze, in mijn gelijk.
 
Ex-ChelloSupport zei:
toen ik er werkte leek het alsof 99% van die dingen door de papierversnipperaar ging..

Werden brieven en e-mails dan wel gelezen maar werd er vaak niet op gereageerd of was het uberhaupt zo dat veel brieven/e-mails niet gelezen werden?
Ik heb wel 's gehoord dat alleen op heel dreigende taal wordt gereageerd.
Trouwens zelf heb ik die ervaring ook: heel veel e-mails worden niet beantwoord maar ooit heb ik een probleem gehad en toen ik ging dreigen met de bank (had de bank op de hoogte gebracht van onterechte afschrijvingen en die ging dat onderzoeken) belde er ineens iemand op van upc en kreeg ik ook nog 's een persoonlijke brief (had meerdere e-mails gestuurd dus men werkte nogal door elkaar daar).
 
ik krijg meestal antwoord binnen 3 dagen... het duurt dus ongeveer even lang als je aan de telefoon hangt >:(
 
Pff... ik had es een keer de helpdesk gebeld... 50 minuten aan de telefoon gehangen à 10 cent per minuut, resultaat:
het spijt me meneer, maar hier kunnen wij niets aan doen.
 
Remboooo zei:
Pff... ik had es een keer de helpdesk gebeld... 50 minuten aan de telefoon gehangen à 10 cent per minuut, resultaat:
het spijt me meneer, maar hier kunnen wij niets aan doen.
HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHA
dat is pas humor :) :><

Ff weer ontopic:
euh...dat is mij nog nooit overkomen :) zo'n antwoord zou ik ook NOOIT en NOOIT accepteren :)
 
Het ging toen over de snelheid van mijn modem (gemiddeld 2kb/s, en dat is niet overdreven (of onderdreven, hoe je zoiets ook noemt)!!!). Ik zei dus dat mijn snelheid te laag was.
ik: "ik haal bij test.net.upc.nl gemiddeld 2kb/s als ik een download test doe, dit is dus veel te weinig"
chk: "draait u kazaa?"
ik: "ja"
chk: "dat kan de downloadsnelheid beinvloeden. Zou u het uit kunnen zetten en de test opnieuw doen?"
ik: "ok"
-download test opnieuw gedaan-
ik: "het gemiddelde is nog steeds 2,5kb/s"
chk: "helaas dan kunnen wij hier niets aan doen"
ik: "een vriend van mij kreeg een nieuwe modem, en nu haalt hij snelheden van 200kb/s"
chk: "nou dat lijkt me sterk, dat kan niet. Maar wij kunnen hier dus niets aan doen, daag"

2 maanden later was mijn verbinding weer in orde >:(
 
Terug
Bovenaan