L
lock
Ik meld een inmiddels een week durend probleem met het emailadrres van mijn vrouw. Het scherm waarin het wachtwoord moet worden ingevuld komt steeds op maar invoeren ervan helpt niet.
De mevrouw van de helpdesk vraagt vervolgens: "Kunt U wel verzenden ?" Nee dus. Dus ik lees de foutmelding voor die outlook geeft mbt verzenden. Direkt reageert zij met de opmerking dat outlook niet ondersteund wordt, omdat dat dit software is van een ander bedrijf. UPC is een puur een internetprovider.
Ze vraagt vervolgens of ik ook een probleem heb met webmail, en uiteraard had ik dat met dit emailadres. Na ingelogd te zijn (kon bijna niet op webmailsite komen) gaf IE de klassieke foutmelding van pagina niet gevonden aan.
Nu blijkt dat het adres -om onbekende redenen- geblokkeerd is. De afdeling die daarover gaat werkt niet in de avonduren. Lekker geregeld...
Nu meen ik toch echt te weten dat UPC voor alle grote emailpakketten de instellingen op zijn eigen website heeft staan: https://vragen.upc.nl/app/answers/detail/a_id/169/~/e-mailaccount-instellen
Hoezo niet ondersteunen ? Is dit niet een mooi aanspreekpuntje voor het volgende overleg tussen UPC en de Chelloo-vertegenwoordigers?
De mevrouw van de helpdesk vraagt vervolgens: "Kunt U wel verzenden ?" Nee dus. Dus ik lees de foutmelding voor die outlook geeft mbt verzenden. Direkt reageert zij met de opmerking dat outlook niet ondersteund wordt, omdat dat dit software is van een ander bedrijf. UPC is een puur een internetprovider.
Ze vraagt vervolgens of ik ook een probleem heb met webmail, en uiteraard had ik dat met dit emailadres. Na ingelogd te zijn (kon bijna niet op webmailsite komen) gaf IE de klassieke foutmelding van pagina niet gevonden aan.
Nu blijkt dat het adres -om onbekende redenen- geblokkeerd is. De afdeling die daarover gaat werkt niet in de avonduren. Lekker geregeld...
Nu meen ik toch echt te weten dat UPC voor alle grote emailpakketten de instellingen op zijn eigen website heeft staan: https://vragen.upc.nl/app/answers/detail/a_id/169/~/e-mailaccount-instellen
Hoezo niet ondersteunen ? Is dit niet een mooi aanspreekpuntje voor het volgende overleg tussen UPC en de Chelloo-vertegenwoordigers?
