• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

re-activate your home email account

  • Onderwerp starter Onderwerp starter bandietjeoo7
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

bandietjeoo7

Ik kreeg gisteren onderstaand mail (vet gedrukt) van Home Customer Support.
Zijn er meer members die zon mail hebben ontvangen?

Vertrouw het voor geen meter waarom:

1 heb vier email adressen van @home waarvan alleen
ik een mail heb gehad.

2 Alle familie of vrienden die @home hebben, hebben geen
mailtje ontvangen.

3 Heb van @home nog nooit een mail gehad alleen in het Engels,
was altijd in het NL.

4 Kan me niet voorstellen dat @home je om je
Email Username en Email Password vraagt en dat notebene
in een mail door te geven.


Ben benieuwd of meer members deze mail hebben gehad en wat ze ermee hebben gedaan.

----- Original Message -----
From: "Home Customer Support" <[email protected]>
To: <undisclosed-recipients:>
Sent: Monday, July 14, 2008 12:59 PM
Subject: RE-ACTIVATE YOUR HOME EMAIL ACCOUNT

This message is from home Message Center to all home webmail users. We
are currently upgrading our data base and e-mail center. We are deleting all
unused home Webmail Account. You are required to verify and update your
email
by confirming your email identity. This will prevent your email from been
closed

during this exercise. In order to confirm you email identity, you are to
provide

the following data;

CONFIRM YOUR EMAIL IDENTITY BELOW
First Name:____________________
Last Name:____________________
Email Username :____________________
Email Password:____________________

Warning!!! home Webmail User that refuses to verify and subsequently update
his or her email within Seven days of receiving this warning will lose his
or
her email permanently.
Thank you for using home Webmail!
Warning Code:ASDF2G99AAJ

Kind regards,
The home service Team Management.
The home service. ® Registered trade mark of home Internet Service ABN 33
All rights reserved.
 
Nee, inderdaad. @home/Ziggo zal nooit om inloggegevens vragen en al helemaal niet per e-mail.

Ik kan niet nakijken of hier al een melding van is gedaan, maar voor de zekerheid zou je het hele e-mailtje naar [email protected] moeten/kunnen sturen. Zij kunnen hier dan verder mee aan de slag gaan.
 
Ik kreeg gisteren onderstaand mail (vet gedrukt) van Home Customer Support.
Zijn er meer members die zon mail hebben ontvangen?

Vertrouw het voor geen meter waarom:

----- Original Message -----
From: "Home Customer Support" <[email protected]>
To: <undisclosed-recipients:>
Sent: Monday, July 14, 2008 12:59 PM
Subject: RE-ACTIVATE YOUR HOME EMAIL ACCOUNT

This message is from home Message Center to all home webmail users. We
are currently upgrading our data base and e-mail center. We are deleting all
unused home Webmail Account. You are required to verify and update your
email
by confirming your email identity. This will prevent your email from been
closed

.

Links laten liggen die mail.
Hier is men uit op je inloggegevens.
 
Nee, inderdaad. @home/Ziggo zal nooit om inloggegevens vragen en al helemaal niet per e-mail.

Ik kan niet nakijken of hier al een melding van is gedaan, maar voor de zekerheid zou je het hele e-mailtje naar [email protected] moeten/kunnen sturen. Zij kunnen hier dan verder mee aan de slag gaan.

Heb het doorgestuurd naar [email protected]
incl de gegevens die in de eigenschappen van de mail stonden.
Hoop iig dat ik er wat over terug hoor van @home.
 
En waarom zouden ze in het Engels mailen naar Nederlandse gebruikers? :roll::roll:
 
Heb deze mail ook ontvangen en heb de klantenservice gebeld!
Deze mail is niet afkomstig van athome!!
Dus ga er niet op in.
 
Spambericht @home???

Ik krijg tot 2 x toe het volgende bericht van "[email protected]), maar gezien de inhoud twijfel ik:

.BORDERREG {margin:2px;cursor:hand;width:'26px';height:'26px';}.BORDERMO {border:1px solid buttonshadow;border-left:1px solid buttonhighlight;border-top:1px solid buttonhighlight; margin:1px;cursor:hand;}.BORDERREG2 {margin:2px;cursor:hand;width:'9px';height:'26px';}.BORDERCLCK {border:1px solid buttonshadow;border-right:1px solid buttonhighlight;border-bottom:1px solid buttonhighlight; margin:2px;margin-bottom:0px;margin-right:0px;cursor:hand;}Van: Home Customer Support
Datum: 07/14/08 16:43:54
Aan: undisclosed-recipients: ,
Onderwerp: RE-ACTIVATE YOUR HOME EMAIL ACCOUNT


forum
forum
forum
forum



This message is from home Message Center to all home webmail users. We
are currently upgrading our data base and e-mail center. We are deleting all
unused home Webmail Account. You are required to verify and update your email
by confirming your email identity. This will prevent your email from been
closed

during this exercise. In order to confirm you email identity, you are to
provide

the following data;

CONFIRM YOUR EMAIL IDENTITY BELOW
First Name:____________________
Last Name:____________________
Email Username :____________________
Email Password:____________________

Warning!!! home Webmail User that refuses to verify and subsequently update
his or her email within Seven days of receiving this warning will lose his or
her email permanently.
Thank you for using home Webmail!
Warning Code:ASDF2G99AAJ

Kind regards,
The home service Team Management.
The home service. ® Registered trade mark of home Internet Service ABN 33
All rights reserved.

Iemand ervaring met dit soort mailtjes?
Wat moet ik ermee?

JJ
 
gewoon weggooien..
Waarom twijfel je? Heeft @Home en of ZIggo ooit gevraagd om je wachtwoord en gebruikersnaam? En dat notabene ook nog in het engels :wink:

Nee, oftewel weggooien die handel!
 
Dit zijn van die standaard spam mails die de ronde doen. Op de TU/e hebben ze er ook last van gehad.

Vind het wel dat Ziggo/@Home eens een mail moet sturen dat zij het op deze manier nooit zullen vragen en dat het spam is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan