• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

rare upc hd medewerker

  • Onderwerp starter Onderwerp starter willempie1958
  • Startdatum Startdatum
W

willempie1958

Vandaag kreeg mijn dochter upc pakket binnen.Nou effe aansluiten dacht ik maar nee hoor helemaal mis.De opsteeksplitter bleek niet op de wandcontaktdoos te passen omdat het een nieuw modern wcd is.dacht dan doen we het via de splitter maar toen was het signaal te laag voor de mediabox.Toen maar een upc kabel direct van de wcd naar de mediabox.Dat duurde wel even voor hij daar mee klaar was.Nou maar eens kijken op 999 en wat bleek er stond uw verbinding is niet in orde.HD gebelt en die mevrouw zou de mediabox wel even uitlezen,terwijl ze dat doet verbreekt ze de verbinding.Dan nog maar een keer terug bellen nu een man aan de telefoon.Die begon te zeuren over de wcd dat niet niet goed waren(deze zijn tijdens de bouw opgeleverd in november notabene zelf door upc bekabeld en wcd gemonteerd.Hij bleef voet bij stuk houden dat dat ons probleem was.nadat hij van ons geen gelijk kreeg kwam hij zelf al met zal ik een monteur sturen.Deze laatste medewerker gedroeg zich gewoon onbeschoft.Zich zo gedragen bij een nieuwe klant.
 
Ik zou UPC gewoon bellen en vragen om een installatie monteur. Dan worden alle diensten voor je geinstalleerd en weet je direct dat het goed is. ;)
 
Die installatie monteurs doen wel goed werk idd, die blijven tot alles werkend is.
Dit is ook enige moment dat eventuele vervangingen op kosten van UPC plaats vinden en aansluiten natuurlijk ook op kosten van UPC.
 
willempie1958 zei:
Vandaag kreeg mijn dochter upc pakket binnen.Nou effe aansluiten dacht ik maar nee hoor helemaal mis.De opsteeksplitter bleek niet op de wandcontaktdoos te passen omdat het een nieuw modern wcd is.dacht dan doen we het via de splitter maar toen was het signaal te laag voor de mediabox.Toen maar een upc kabel direct van de wcd naar de mediabox.Dat duurde wel even voor hij daar mee klaar was.Nou maar eens kijken op 999 en wat bleek er stond uw verbinding is niet in orde.HD gebelt en die mevrouw zou de mediabox wel even uitlezen,terwijl ze dat doet verbreekt ze de verbinding.Dan nog maar een keer terug bellen nu een man aan de telefoon.Die begon te zeuren over de wcd dat niet niet goed waren(deze zijn tijdens de bouw opgeleverd in november notabene zelf door upc bekabeld en wcd gemonteerd.Hij bleef voet bij stuk houden dat dat ons probleem was.nadat hij van ons geen gelijk kreeg kwam hij zelf al met zal ik een monteur sturen.Deze laatste medewerker gedroeg zich gewoon onbeschoft.Zich zo gedragen bij een nieuwe klant.

Beste Willempie1958,

Dat is zeker wel een rara situatie! Je moet gewoon netjes worden geholpen. Ik heb je een PM gestuurd hierover, ik hoor graag van je.
 
Waar ik eigenlijk wel benieuwd naar ben is die nieuwe coax wcd.
 
de aansluitingen radio tv zitten dichter bij elkaar dan bij de opsteeksplitter dus past het niet.
 
willempie1958 zei:
de aansluitingen radio tv zitten dichter bij elkaar dan bij de opsteeksplitter dus past het niet.
typisch, da's toch redelijk genormaliseerd.... foto?
 
Zit er niet een aparte aansluiting voor kabelmodem op die nieuwe wcd?
 
Terug
Bovenaan