W
willempie1958
Vandaag kreeg mijn dochter upc pakket binnen.Nou effe aansluiten dacht ik maar nee hoor helemaal mis.De opsteeksplitter bleek niet op de wandcontaktdoos te passen omdat het een nieuw modern wcd is.dacht dan doen we het via de splitter maar toen was het signaal te laag voor de mediabox.Toen maar een upc kabel direct van de wcd naar de mediabox.Dat duurde wel even voor hij daar mee klaar was.Nou maar eens kijken op 999 en wat bleek er stond uw verbinding is niet in orde.HD gebelt en die mevrouw zou de mediabox wel even uitlezen,terwijl ze dat doet verbreekt ze de verbinding.Dan nog maar een keer terug bellen nu een man aan de telefoon.Die begon te zeuren over de wcd dat niet niet goed waren(deze zijn tijdens de bouw opgeleverd in november notabene zelf door upc bekabeld en wcd gemonteerd.Hij bleef voet bij stuk houden dat dat ons probleem was.nadat hij van ons geen gelijk kreeg kwam hij zelf al met zal ik een monteur sturen.Deze laatste medewerker gedroeg zich gewoon onbeschoft.Zich zo gedragen bij een nieuwe klant.
