B
benie015
ik heb een iritante probleem met de site van Chelloo.nl
als ik de site opstart via explorer is hij goed
als ik een topic wil lezen krijg ik een rare beeld verhouding
zet ik de site op 75 % dan zie ik links en rechts 2 blauwe balken
als ik de site opstart via explorer is hij goed
als ik een topic wil lezen krijg ik een rare beeld verhouding
zet ik de site op 75 % dan zie ik links en rechts 2 blauwe balken