• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

RAI 1 nu in breedbeeld.

Helaas zijn de Italiaanse en Engelse ondertitels wel verdwenen sinds de 16:9 aanvoer van de Hotbird wordt gebruikt :-\

Ik heb UPC hier een tweet over gestuurd.
 
C0re zei:
Helaas zijn de Italiaanse en Engelse ondertitels wel verdwenen sinds de 16:9 aanvoer van de Hotbird wordt gebruikt :-\

Ik heb UPC hier een tweet over gestuurd.

Gratis en voor niks bij UPC: cursus Italiaans :D
 
De Engelse deden het eerst ook niet hoor. Dacht ik? Zit overigens slechts sporadisch bij een uitzending.

Dat het in breedbeeld is komt doordat er een nieuwe feed is nu, en de oude was inderdaad nooit breedbeeld.
 
JHV zei:
De Engelse deden het eerst ook niet hoor. Dacht ik? Zit overigens slechts sporadisch bij een uitzending.

Dat het in breedbeeld is komt doordat er een nieuwe feed is nu, en de oude was inderdaad nooit breedbeeld.

Engelse ondertiteling bestaat wel degelijk, al is Engels maar heel enkele keer. Via teletekst:
777 Italiaans
778 Engels
 
breen1969 zei:
Gratis en voor niks bij UPC: cursus Italiaans :D

Ze zijn nog steeds weg, ik vraag me wel af of een tweet daar helpt en het zo op de juiste afdeling terecht komt?
 
JHV zei:
Ze zijn nog steeds weg, ik vraag me wel af of een tweet daar helpt en het zo op de juiste afdeling terecht komt?

Een tweet heeft weinig zin. Als de vraag te moeilijk is wordt er gewoon niet op gereageerd. Dat is mijn persoonlijke ervaring i.i.g..
 
HP Deskjet zei:
Een tweet heeft weinig zin. Als de vraag te moeilijk is wordt er gewoon niet op gereageerd. Dat is mijn persoonlijke ervaring i.i.g..

Mijn ervaring is anders. Ik ben zojuist ook teruggebeld naar aanleiding van mijn tweet. Het is in ieder geval doorgegeven aan de technische afdeling.
 
Terug
Bovenaan