- Berichten
- 2.994
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
De zender RAI 1 zendt nu in 16
breedbeeld uit.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

C0re zei:Helaas zijn de Italiaanse en Engelse ondertitels wel verdwenen sinds de 16aanvoer van de Hotbird wordt gebruikt
Ik heb UPC hier een tweet over gestuurd.

JHV zei:De Engelse deden het eerst ook niet hoor. Dacht ik? Zit overigens slechts sporadisch bij een uitzending.
Dat het in breedbeeld is komt doordat er een nieuwe feed is nu, en de oude was inderdaad nooit breedbeeld.
breen1969 zei:Gratis en voor niks bij UPC: cursus Italiaans![]()
JHV zei:Ze zijn nog steeds weg, ik vraag me wel af of een tweet daar helpt en het zo op de juiste afdeling terecht komt?
HP Deskjet zei:Een tweet heeft weinig zin. Als de vraag te moeilijk is wordt er gewoon niet op gereageerd. Dat is mijn persoonlijke ervaring i.i.g..