• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Radio via Humax 5050

  • Onderwerp starter Onderwerp starter lobo405
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
L

lobo405

Ik heb al op het forum gezocht maar zie nog geen antwoord op waar ik mee zit.
Pas geleden heeft de radio de geest gegeven en ik wil nu eigelijk via de Humax 5050 radio luisteren.
Volgens de Ziggo lijst zou vanaf 800 de radio moeten zitten, maar als ik 800 intik gebeurt er niets.
Na een paar seconden verdwijnt die 800 en de TV is ondertussen gewoon doorgegaan op dezelfde zender.
Doe ik wat verkeerd en zo ja wat dan.
Misschien staat het wel ergens, maar ik kan het nergens vinden. :cry:
Thanks,
Bob
 
Ik heb al op het forum gezocht maar zie nog geen antwoord op waar ik mee zit.
Pas geleden heeft de radio de geest gegeven en ik wil nu eigelijk via de Humax 5050 radio luisteren.
Volgens de Ziggo lijst zou vanaf 800 de radio moeten zitten, maar als ik 800 intik gebeurt er niets.
Na een paar seconden verdwijnt die 800 en de TV is ondertussen gewoon doorgegaan op dezelfde zender.
Doe ik wat verkeerd en zo ja wat dan.
Misschien staat het wel ergens, maar ik kan het nergens vinden. :cry:
Thanks,
Bob

Je moet eerst even overschakelen naar radio mode met het knopje TV/Radio op je afstandbediening (onder de P +/- toets rechts-onder)
 
:oops: bloos.
Stom.
Heb nu de handleiding weer gedownload want ik kan de CD met de handleiding erop niet vinden na grondig opruimen en verbouwen hier in huis.
Bedankt voor je supersnelle reactie. :thumb up:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan