L
lobo405
Ik heb al op het forum gezocht maar zie nog geen antwoord op waar ik mee zit.
Pas geleden heeft de radio de geest gegeven en ik wil nu eigelijk via de Humax 5050 radio luisteren.
Volgens de Ziggo lijst zou vanaf 800 de radio moeten zitten, maar als ik 800 intik gebeurt er niets.
Na een paar seconden verdwijnt die 800 en de TV is ondertussen gewoon doorgegaan op dezelfde zender.
Doe ik wat verkeerd en zo ja wat dan.
Misschien staat het wel ergens, maar ik kan het nergens vinden. :cry:
Thanks,
Bob
Pas geleden heeft de radio de geest gegeven en ik wil nu eigelijk via de Humax 5050 radio luisteren.
Volgens de Ziggo lijst zou vanaf 800 de radio moeten zitten, maar als ik 800 intik gebeurt er niets.
Na een paar seconden verdwijnt die 800 en de TV is ondertussen gewoon doorgegaan op dezelfde zender.
Doe ik wat verkeerd en zo ja wat dan.
Misschien staat het wel ergens, maar ik kan het nergens vinden. :cry:
Thanks,
Bob
ops: bloos.