• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Radio springt naar 750

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jongetje
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

jongetje

Bij het schakelen van TV naar radio onthoudt de ontvanger niet op welke zender je vorige keer luisterde maar staat dan op 750. Is dit een bug? Vind namelijk erg irritant.
 
Heb ik ook, maar inmiddels weet ik de nummers van mijn favoriete radiozenders uit het hoofd........
 
Bij het schakelen van TV naar radio onthoudt de ontvanger niet op welke zender je vorige keer luisterde maar staat dan op 750. Is dit een bug? Vind namelijk erg irritant.

Dat is inderdaad een bug. Ik zal het doorgeven aan de mensen van Cisco.
 
Er is nog een bug die hiermee verband houdt: Als je radio heb geluisterd en terug wil schakelen naar TV kost dat (mij) nogal wat moeite. Mijn andere digitale ontvangers gingen bij het weer indrukken van de audio/videoknop terug naar het laatst gekozen tv--kanaal. De Cisco reageert bij mij niet. Pas als je nog een tweede keer drukt gevolgd door een tv-kanaalnummer (bv1) reageert-ie. Of doe ik iets fout?
 
Er is nog een bug die hiermee verband houdt: Als je radio heb geluisterd en terug wil schakelen naar TV kost dat (mij) nogal wat moeite. Mijn andere digitale ontvangers gingen bij het weer indrukken van de audio/videoknop terug naar het laatst gekozen tv--kanaal. De Cisco reageert bij mij niet. Pas als je nog een tweede keer drukt gevolgd door een tv-kanaalnummer (bv1) reageert-ie. Of doe ik iets fout?

Nee, je doet niets fout. De Cisco reageert inderdaad niet als je terugwilt naar de tv lijst. Ik zal dit doorgeven aan de mensen van Cisco.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan