• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Radio Rijnmond zoekt contact met boze UPC-klanten

R

redair

Voor Radio Rijnmond in Rotterdam ben ik op zoek naar gebruikers in de regio Rijnmond, die problemen hebben met de nieuwe modem die UPC heeft geleverd. Ik ben op zoek naar mensen die hier over kunnen praten, en daar ook zin in hebben. Ook als het probleem net is opgelost, wil ik toch graag horen hoe dat is gegaan.

Iedereen die problemen heeft gehad met zijn nieuwe modem van UPC of nog steeds wacht op een monteur die moet langskomen, kan bellen met 010-4400642 of 06-19168003 of [email protected]

Het is de bedoeling dat er vandaag, 19 januari, een interview zal plaatsvinden. Maar als het niet als kan, is later ook goed.

Als u zich herkent in mijn oproep, reageert u dan alstublieft.

Met vriendelijke groet,

Martijn Schut
(Redacteur Radio Rijnmond)
 
leuk iets
ik heb zelf nooit eigenlijk problemen duz heb nix te melden.

maar wanneer gaat dat uitgezonden worden? lijkt me leuk om te horen.
 
Kan beter gelijk beginnen over snelheid datalimiet en modem misschien dat als er veel negatieve publisiteit komt dat er nog meer mensen weggaan lopen bij chello
 
Ik krijg straks mijn modem, en ben waarschijnlijk morgen of overmorgen al gecapped, ik ben boos over het feit dat chello LANG niet onbeperkt is, niet alleen cappen ze de snelheid als je *teveel* download, ook cappen ze de snelheid van duizenden poorten (poort 1024 tm 65k)
 
Terug
Bovenaan