C
christianrocks
Hallo allemal,
Is het mogelijk om radio opnames op de humax 5200 naar de mac ftpen en om te zetten naar mp3 zodat ik die via itunes op mijn ipod/iphone kan zetten?
Zo ja welke software kan ik daarvoor het beste gebruiken?
Alvast bedankt.
Is het mogelijk om radio opnames op de humax 5200 naar de mac ftpen en om te zetten naar mp3 zodat ik die via itunes op mijn ipod/iphone kan zetten?
Zo ja welke software kan ik daarvoor het beste gebruiken?
Alvast bedankt.